Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Asociația Europeană a Agențiilor de Comunicare (EACA) a dat publicității documentul “Media Auditing Guidelines” cu scopul de a oferi clienților și agențiilor de media o sumă de bune practici în managementul activităților de audit de media

EACA logo

Documentul a fost elaborat de grupul de lucru pe acest subiect al EACA, grup ce a fost condus de Nicolas Grand, SVP Transformation al Omnicom Media Group. Din grupul de lucru au mai facut parte reprezentanti din toate grupurile de agentii de media.

Acest document de bune practici reprezintă o premieră pentru industrie și este rezultatul unor discuții extinse ce au implicat reprezentantii celor 6 rețele globale de comunicare: GroupM, Omnicom Media Group, Publicis Groupe, Mediabrands, Dentsu si Havas.

Nicolas Grand a declarat că “EACA și agențiile membre recunosc faptul că procesul de audit de media realizat independent și evaluarea performanțelor agențiilor sunt, ambele, procese extrem de importante și de complexe și că pentru derularea acestor procese clienții noștri pot beneficia de expertiza unor terțe părti. În acest spirit am creat ghidul de bune practici.”

EACA logo

 

Documentul Media Auditing Guidelines acoperă următoarele subiecte:
1. Capabilități consistente și evidențiate: Auditori de media, extindere geografică și expertiză demonstrată.
2. Garantarea confidențialității: Contracte de confidențialitate (NDA), folosirea exclusivă a datelor în scopul unui proiect, protecția și integritatea datelor.
3. Conflicte de interese: informările prealabile, izolarea relațiilor contractuale, modele de remunerare obiective.
4. Respect pentru obligațiile cotractuale ale agențiilor cu furnizorii de media și de tehnologie.

UAPR logo
5. Agrearea prealabilă a calendarelor proiectelor și a sarcinilor agențiilor: discuții transparente cu privire la impactul cererilor auditorilor asupra resurselor agențiilor.
6. Transparența în metodologia de calcul a auditorilor și corectitudine în compararea seturilor de date.
7. Transparența atât față de clienți cât și față de agenții asupra modului în care sunt constituite ‘pool-urile” moduri în care se pot asigura standarde adecvate pentru clienți
8. Proces de pitch organizat corect, având agreate template-uri transparente de “pitch pricing”.

Pentru mai multe detalii, puteți consulta întregul document aici: https://eaca.eu/media-auditing-guidelines/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.