Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aslavital şi MullenLowe, călăuziţi de natură în drumul spre frumuseţe

Farmec Aslavital Mineralactiv

Cel mai mare producător român de cosmetice modernizează gama Aslavital Mineralactiv, cu efecte detoxifiante și de protecție împotriva poluării urbane

Schimbăm. Descoperim. Încercăm. Apoi schimbăm din nou. Plecăm. Plecăm din oraș. Plecăm din țară. Schimbăm iarăşi. Aspirațiile și ritmul vieții contemporane ne presează, iar în cursa după “cel mai nou” sau “cel mai bun”, uneori avem nevoie să fim ghidaţi de “ceva”. Şi acel “ceva” este mai aproape de noi decât am crede. Uneori este chiar aici, acasă.

Farmec Aslavital Mineralactiv
Aslavital Mineralactiv

Aslavital şi MullenLowe ne îndeamnă la reîntoarcerea către natură, puritate şi echilibru şi lansează campania pentru cea mai nouă gamă de produse cosmetice cu argilă 100% naturală, de proveniență locală, cu efect detoxifiant şi mineralizant.

“Valorificarea frumuseții și implicarea în promovarea autenticității sunt parte din ADN-ul Aslavital. Odată cu modernizarea gamei Aslavital Mineralactiv, ne-am dorit să venim în întâmpinarea unei nevoi reale a femeii moderne – lupta împotriva stresului și a poluării urbane, prin alegerea celei mai la îndemână căi: natura. În dezvoltarea primei game românești create pe baza argilei 100% naturale, provenită din Munții Pădurea Craiului, , am integrat ultimele tendințe din sectorul cosmetic, adaptându-le necesităților și preferințelor locale, astfel încât noile formule să aducă tenului o infuzie de tinerețe și naturalețe. Prin campania dezvoltată de MullenLowe, alături de suportul Golin în comunicarea ei, mizăm pe argila românească naturală drept element cheie în găsirea căii spre frumusețe”, a declarat Tudor David (Marketing Director Farmec).

“În contextul în care probleme precum poluarea, stresul şi alimentaţia necorespunzătoare afectează o proporţie din ce în ce mai mare a populaţiei, campania este un manifest pentru întoarcerea către natură şi către echilibrul pe care cu toţii ne dorim să îl atingem”, a spus Silviu Antohe (Group Creative Director MullenLowe).

„Standardele de frumusețe s-au tot schimbat și se vor schimba mereu în societate. Cu această campanie am vrut să vorbim despre o frumusețe esențială, una care nu se schimbă, una care nu trece, și una care are deja pregătite răspunsurile pentru întrebările noastre. Natura le oferă româncelor din frumusețea și din secretele ei”, a declarat Mihai Costache (Group Creative Director MullenLowe).

Campania este concepută și exprimată pe diverse medii și va fi prezentă în TV, Online, POSM și Trade marketing. Componenta de PR este asigurată de agenția Golin.

Echipa Farmec implicată în această campanie este formată din Tudor David (Marketing Director), Ruxandra Macovei (Marketing Specialist), Claudia Palacian (Product Manager), Simina Berindean (Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe fac parte Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Damian Nunez (Chief Creative Oficer), Adrian Radu (AV Producer), Corina Cozma (Senior Account Executive), Andra Panaitescu (Account Director), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).

Din partea Golin s-au implicat Simona Oprea (Director), Maria Duca (Media Associate), Rafaela Bachios (Junior Media Associate), Roxana Ionescu (Senior Digital Manager).

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.