Dell a făcut cunoscută astăzi decizia companiei de a oferi asistenţă clienţilor corporate în implementarea aplicaţiilor Microsoft® Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™, pe baza unei strategii de migrare a software-ului, menită să reducă durata şi complexitatea gestionării schimbării.
Cele mai recente produse Dell din categoriile servere, sisteme de stocare, sisteme desktop şi notebook-uri au fost concepute şi optimizate pentru a corespunde cerinţelor unice ale Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™. Noile produse software de la Microsoft® au rolul de a ajuta oamenii să lucreze împreună şi să aprofundeze cunoştinţele în domeniu, să protejeze mediile IT şi să sporească productivitatea.
Prin intermediul expertizei sale tehnice, a instrumentelor pentru utilizatori şi a serviciilor personalizate, Dell a pus bazele unei tranziţii rapide şi uşoare la Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™. De exemplu, începând de mâine, un client care deţine un contract de licenţiere de volum Microsoft® poate trimite specialiştilor de la Dell imaginea sistemului Windows VistaTM şi poate cere instalarea acesteia din fabrică prin intermediul serviciului standard Dell de instalare a imaginii de sistem.
Serviciile, instrumentele şi experţii Dell sunt pregătiţi să finalizeze cu succes procesele de tranziţie cu care se confruntă clienţii. De exemplu, specialiştii Dell au investit mai mult de 100.000 de ore de muncă în ultimii doi ani testând şi validând Windows VistaTM pentru a se asigura că sistemele hardware personalizate ale clienţiilor vor funcţiona corespunzător în momentul rulării noului sistem de operare.
„Efortul depus pentru această iniţiativă demonstrează angajamentul nostru de a pune la dispoziţia clienţilor toată expertiza tehnologică de care dispunem,” a declarat Jeff Kimbell, vice president marketing, Dell EMEA. „Dell elimină necunoscutele din procesul de tranziţie pentru a permite utilizatorilor să preia controlul asupra mediilor lor IT.”
Instrumente necesare pentru implementarea aplicaţiilor esenţiale pentru companie
Odată cu apariţia Windows VistaTM, Dell îşi optimizează setul de instrumente necesare evaluării, actualizării şi implementării sistemelor desktop şi notebook în mediile reţea ale companiilor client.
Aceste instrumente includ:
- ? Instrumentul Exchange Advisor – crează un plan al infrastructurii sistemului care optimizează şi simplifică mediile de email, prin dimensionarea, accesibilizarea şi securizarea datelor sistemului şi prin backup, recuperare şi arhivare.
Servicii complete de infrastructură bazate pe excelenţă operaţională
Dell oferă suport în implementarea aplicaţiilor Windows Vista™, Office 2007™ şi Exchange Server 2007™ în medii IT complexe prin intermediul unor soluţii care depăşesc aria de servicii de evaluare, configurare şi implementare.
Abordarea unică a companiei faţă de valoarea serviciilor sale este diferită datorită portofoliului complet, excelenţei operaţionale şi a serviciilor unificate într-un singur punct de suport. Dell oferă servicii de training pentru a ajuta clienţii să îşi configureze, implementeze şi gestioneze mediile Windows Vista™, Office™ şi Exchange™.
Bucuresti, 1.12.2006
{mosloadposition user10}