Prof. dr. Carmen Bălan va modera trainingul certificat susţinut de Philip Kotler în România
Şcoala de afaceri ASEBUSS şi compania de training EXEC-EDU se alătură evenimentului Marketing 3.0, în calitate de parteneri educaţionali, oferind cursanţilor şi absolvenţilor săi oportunitatea de a-şi completa experienţa de management prin participarea la seminarul susţinut de Philip Kotler. Absolvenţii beneficiază de o reducere de 10% la achiziţionarea biletelor pentru trainingul certificat “Marketing-ul prin valori”.
Organizat în data de 1 Iunie 2012, la Ateneul Român, trainingul va fi moderat de către Prof. Dr. Carmen Bălan, specialist cu experienţă vastă în managementul marketingului, profesor ASEBUSS şi EXEC-EDU. Carmen se va implica activ în adaptarea evenimentului la specificul pieței locale, colaborând cu profesorul Kotler în construirea unui mesaj relevant pentru publicul din România.
“Sunt onorată să particip în calitate de moderator la evenimentul aşteptat cu real interes de toţi cei pentru care marketingul este forţa ce susţine strategia organizaţiei, de cei ce promovează excelenţa şi abordarea profesionistă în domeniul marketingului. Philip Kotler este un exemplu excelent pentru evoluţia dinamică şi creativă a gândirii de marketing. Acest guru cu recunoaştere mondială ne arată că este momentul ca managerii de marketing să-şi revizuiască perspectiva referitoare la clienţi.”, a declarat prof. dr. Carmen Bălan.
Prof. Dr. Carmen Bălan a urmat programe postuniversitare la Harvard Business School, SUA (CEETP şi Colloquium on Participant-Centered Learning-CPCL Program) şi a absolvit programe de specializare internaţionale în cercetare de marketing (la Chartered Institute of Marketing, Marea Britanie), management (IGIA, Franţa), marketing şi etică (Wirtschaftsuniversität, Viena, Austria).
ASEBUSS şi EXEC-EDU valorifică de peste 19 ani conceptele de marketing dezvoltate de Philip Kotler, atât în programul Executive MBA ASEBUSS, cât şi în programele de marketing organizate de EXEC-EDU.
Trainingul Marketing 3.0 va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla cum să facă faţă provocărilor şi oportunităţilor majore de business în perioadele de turbulenţe. La finalul trainingului, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de către Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezintă o acreditare internațională recunoscută de către asociaţiile de marketing din întreaga lume.
Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
Agenda completă şi detalii despre înscriere pot fi găsite pe site-ul oficial al evenimentului: //marketing30.ro/.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.