Aseară, telespectatorii au avut parte de comedie și fotbal la superlativ. Serialele Las Fierbinți și Atletico Textila au adus umorul în casele românilor, iar meciul din semifinalele Europa League, Villarreal – Liverpool, i-a ținut pe microbiști în tensiune până în ultimul minut de joc.
Aventurile lui Giani și afacerile pe care acesta a încercat să le pună pe picioare, decizia primarului Vasile de a nominaliza câțiva cetățeni de onoare și toate întâmplările amuzante din liniștitul Fierbinți au fost urmărite aseară de peste 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 19:59 – 20:59, iar în minutul de maximă audiență de la 20:56, aproape 1.8 milioane de români au urmărit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 9.5 puncte de rating și 29.7% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 4.3 puncte de rating și 13.5% cotă de piață.
Distracția a continuat la PRO TV cu serialul Atletico Textila, în care Marius Niculae a bagat spaima în jucătorii de fotbal de liga a patra. Toate peripețiile acestora au fost urmărite de aproape 1.4 milioane de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 20:59 – 22:00, iar în minutul de maximă audiență de la 20:59, aproape 1.6 milioane de români au urmărit Atletico textila. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, serialul a fost lider de audiență, cu 10 puncte de rating și 25.7% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 6.2 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.
Lupta din turul semifinalelor Europa League, dintre Villarreal și Liverpool, le-a adus microbiștilor fotbal de calitate și suspans până în ultimul minut de joc. Fazele de gol nu au lipsit, însă niciuna dintre cele două echipe nu a înscris până la finalul partidei. În prelungiri, Adrian Lopez a reușit, din pasa lui Denis Suarez, să aducă victoria Submarinului galben. Meciul a fost urmărit aseară de peste 1 milion de telespectatori la nivel național, în intervalul de difuzare 22:05 – 23:55, iar în minutul de maximă audiență de la 22:31, peste 1.3 milioane de români au urmărit serialul de comedie. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, meciul a fost lider de audiență, cu 7.6 puncte de rating și 20.9% cotă de piață, în timp ce postul situat pe locul doi a înregistrat 6.5 puncte de rating și 17.8% cotă de piață.