După lansarea cu succes a brandurilor BitDefender şi INTUITEXT, Softwin a reunit din noiembrie 2006 sub un nou nume – ASCENTA – departamentele sale specializate în consultanţă IT pe procese de business şi soluţii software specifice.
ASCENTA reprezintă acum o divizie cu peste 100 de specialişti de top: consultanţi, dezvoltatori, project manageri, directori de calitate. ASCENTA continuă experienţa de peste 16 ani a Softwin în acest domeniu şi îşi propune să devină o forţă pe piaţa regională a soluţiilor complexe de business bazate pe IT.
În 2005, Softwin, prin diviziile sale de soluţii business (astăzi reunite sub brandul ASCENTA) s-a clasat între primii zece integratori de profil din ţară, conform studiilor independente realizate de IDC. Divizia ASCENTA este specializată în servicii de consultanţă şi management al afacerilor, pe baza soluţiilor IT, precum şi servicii de integrare a soluţiilor şi dezvoltare de aplicaţii software la cheie.
“Ca şi cotă de piaţă, suntem – pe domeniul în care acţionăm – unul din primii doi furnizori în zona serviciilor financiare. Suntem pionieri în proiecte de e-Guvernare şi oferim o paletă completă de soluţii pentru provocările administraţiei publice. Alte verticale pe care le atacăm cu soluţii generale, de tip CRM, BI, data warehouse, ERP, portal middleware, sunt cele de distribuţie şi retail, telecomunicaţii, producţie şi utilităţi”, a declarat Horaţiu Berdilă, director comercial ASCENTA.
ASCENTA se adresează pieţei regionale, ţinta noii divizii fiind primele 500 de organizaţii din România şi din ţările Europei Centrale şi de Est.
“Am început cu piaţa vestică, timp de 8 ani după 1990 am dezvoltat aplicaţii personalizate exclusiv pentru clienţi din ţările dezvoltate ale Europei. După 2000, a avut loc o mutare a centrului de greutate în România a activitatii departamentelor de consultanţă IT şi soluţii integrate de business, o dată cu dezvoltarea pieţei locale şi dorim să rămânem aşa”, a declarat Florin Talpeş, Preşedintele Softwin.
Ca şi creştere a afacerii, oficialii ASCENTA estimează până la sfârşitul anului viitor o cotă între 10 şi 15% din piaţa totală de software şi servicii, pe câteva din verticalele ţintă, asociată cu un ritm de creştere dublu faţă de cel al pieţei.
“Piaţa va creşte într-un ritm alert, cu peste 20% anual, deoarece sunt mai mulţi factori favorizanţi: cheltuielile IT pe cap de angajat sunt încă mici în România comparativ cu normele europene, partea de software şi servicii este insuficient dezvoltată”, a completat Florin Talpeş.
Tot din această lună, divizia CRM din cadrul Softwin, care asigură servicii de administrare a relaţiilor cu clienţii pentru companii din Europa îşi va continua activitatea sub brandul Paxato.
{mosloadposition user10}