din blocuri
ASCEND Media abordează un stil de publicitate neconvenţional. Compania îşi propune să exploateze acel spaţiu în faţa căruia locatarii îşi petrec timpul pentru a citi informaţiile care li se pun la dispoziţie de către administraţia blocului. Este vorba despre aviziere anoste, pline de informaţii, fără o formă vizuală care să încânte privirea.
ASCEND Media, prin serviciile pe care le pune la dispoziţie, decorează zonele de la avizier sau din imediata vecinătate cu tablouri atractive ce afişează mesaje promoţionale de un real interes pentru consumatori.
“Dorinţa noastră este de a ne apropia cât mai mult de publicul consumator şi de a-i atrage atenţia asupra lucrurilor importante din viaţa sa. Avem curajul de a apela la sensibilitatea acestuia şi de a-i “invada” micul lui spaţiu intim pe care-l mai are în afara căminului lui“, declară echipa ASCEND Media. “Prin această apropiere facem ca relaţia CONSUMATOR-MARCĂ să devină una personală, bazată în primul rând pe afectivitate”.
Compania a pătruns fără teamă în toate colţurile capitalei. Peste 1500 de lifturi şi aviziere le-au devenit partenere şi acestea cred cu ardoare în forţa lor de a pune în mişcare acest gen de publicitate.
De ce publicitate LA BLOC? “Bombardaţi zilnic de mesaje publicitare, noi nu mai reuşim să acumulăm informaţii, să le distingem sau să le diferenţiem din cauza aglomerării acestora într-un spaţiu limitat. Prin identificarea unor noi spaţii neexplorate încă, probabilitatea ca ţinta să fie atinsă este mult mai mare”, susţine ASCEND Media.
{mosloadposition user10}