- Berea de top în Japonia, Asahi Super Dry, este noul partener global al City Football Group – inclusiv al campioanei din Premier League, Manchester City.
- Conform acestui acord, Asahi Super Dry devine noul Partener Oficial de Bere pentru patru cluburi din City Football Group – Manchester City, Melbourne City, Yokohama F. Marinos și Sichuan Jiuniu.
- Parteneriatul dintre Asahi Super Dry și City Football Group va fi vizibil în toate zonele de pe stadion și va fi celebrat prin afișarea elementelor de brand pe panourile LED din perimetru și pe rețelele sociale.
- Înaintea primului meci al sezonului jucat acasă de Manchester City, legendele clubului, Shaun Goater și Shaun Wright-Phillips, au „condus” nava „The Pride of Manchester City”, aducând un transport special de bere Asahi Super Dry, navigând pe Manchester Ship Canal.
- Primul transport de bere Asahi Super Dry va ajunge pe Stadionul Etihad înaintea primului meci de acasă din noul sezon, din 13 august.
- Pe măsură ce asocierea acestor două branduri progresiste va prinde contur, Asahi Super Dry, în parteneriat cu City Football Group, va depăși limitele convenționalului, pentru a îmbunătăți experiența fanilor.
- Asahi Super Dry a făcut deja o investiție semnificativă pentru a le oferi fanilor o experiență mai bună, inclusiv prin instalarea unor echipamente de ultimă generație și prin modernizarea barurilor de pe Etihad Stadium și de pe stadioanele din întreaga lume.
Asahi Super Dry a ajuns la Manchester, iar legendele Manchester City, Shaun Wright-Phillips și Shaun Goater au dus acasă la campionii englezi berea de top în Japonia, printr-un prim transport inedit cu nava „The Pride of Manchester City”, după ce brandul a devenit partener global al City Football Group.
Inspirat de nava de pe blazonul Manchester City, primul transport special de bere Asahi Super Dry a ajuns în oraș navigând pe emblematicul Manchester Ship Canal. Nava, condusă de legendele City, Shaun Wright-Phillips și Shaun Goater, a fost creată pentru lansarea acestui parteneriat global care le va aduce fanilor Manchester City puțin din aroma Japoniei la fiecare meci.
Datorită acordului multianual, fanii Manchester City vor avea ocazia să interacționeze mai mult cu universul fotbalului. Special pentru aceștia vor fi pregătite mai multe cadouri și vor fi organizate mai multe competiții, începând de sâmbătă, 13 august, când va fi organizat primul meci din sezonul 2022-2023 pe care Manchester City îl va juca pe teren propriu, împotriva lui AFC Bournemouth.
Legenda Manchester City, Shaun Wright-Phillips, a declarat: „Fanii Man City au susținut acest club de fotbal uimitor, de când a fost în Liga a III-a și până când au ajuns campioni ai Premier League, urmărindu-i pe sportivi jucând unele dintre cele mai bune meciuri de fotbal din lume. Aceștia merită cea mai bună bere de care să se bucure în ziua meciului, iar Asahi Super Dry le oferă fix această experiență. Să o aducem în oraș navigând pe istoricul Manchester Ship Canal a fost o adevărată bucurie și sper ca fanii lui City vor consuma alcool în mod responsabil, pe măsură ce ne îmbarcăm într-un nou sezon de excepție – Kanpai [noroc] fanilor!”.
Odată cu acest parteneriat care aduce gustul unic japonez Asahi Super Dry la City Football Group, fanii Manchester City vor beneficia și de o nouă experiență de servire a berii datorită tehnologiei de ultimă generație instalată în barurile din proximitatea stadioanelor. În plus, cea mai renumită facilitate de ospitalitate din lume de la The Etihad Stadium va purta de acum și numele „Asahi Super Dry Tunnel Club”.
Și alte cluburi din cadrul City Football Group, inclusiv campionii A-League Melbourne City, precum și Yokohama F. Marinos din Japonia, vor servi berea Asahi Super Dry de la debutul următoarelor lor sezoane, iar clubul Sichuan Jiuniu din China își va întâmpina fanii cu Asahi Super Dry începând din 2023.
Richard Ingram, Global Brands Director Asahi Europe & International, a completat: „Acesta este un parteneriat global fără precedent – împreună, Asahi Super Dry și City Football Group pun fanii pe primul loc. Astfel, am făcut investiții semnificative în infrastructura de pe Stadionul Etihad și de pe stadioanele din întreaga lume, pentru a îmbunătăți experiența fanilor și pentru a-i ajuta să descopere și câteva elemente din Japonia modernă. Obiectivul nostru este să le oferim fanilor o experiență premium și ne dorim să le să depășim așteptările cu fiecare meci. Am demarat acest parteneriat alături de unul dintre cele mai progresiste cluburi de fotbal din întreaga lume deoarece viziunile și valorile noastre se potrivesc, ceea ce face ca această asociere să fie naturală și benefică pentru ambele branduri.”
Esteve Calzada, Chief Commercial Officer City Football Group, a adăugat: „Suntem încântați să le aducem fanilor vestea excelentă despre parteneriatul cu Asahi Super Dry. Inovația continuă și îmbunătățirea experienței fanilor sunt valori importante, pe care le împărtășesc toate cluburile noastre din City Football Group și este minunat că Asahi Super Dry împărtășește aceste principii și devine partenerul nostru în această călătorie. Organizațiile noastre se aliniază în mod natural în mai multe piețe-cheie, iar cunoștințele și expertiza Asahi Super Dry ne vor permite să ne creștem în continuare prezența în aceste regiuni, lucrând cu patru dintre cluburile noastre din City Fotball Group. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună, pe măsură ce parteneriatul se consolidează.”