Noul site Euro-GSM, cu o structură extinsă şi cu un design complet refăcut poate fi accesat la adresa www.eurogsm.ro. Pe lângă o nouă identitate online, prin cele trei secţiuni principale, “Magazin”, “Portal” şi “Companie”, noua prezenţă aduce mult mai mult conţinut informativ din domeniu.
Obiectivul cheie al siteului este să devină o comunitate de interes şi shopping GSM. Prin secţiunea “Portal” vizitatorii au acces la o sferă lărgită de informaţii: ştiri din domeniu, premiere GSM, precum şi posibilitatea de a descărca aplicaţii multimedia pentru telefoane mobile. În acelaşi timp secţiunile "GSM Boxing" şi "Album" au un caracter interactiv, permiţând vizitatorilor să comunice pe subiecte concrete legate de telefoane GSM.
"Apariţia de noi tehnologii şi servicii GSM este la ordinea zilei, astfel încât este o provocare pentru noi să ne păstrăm an de an poziţia de lider. Lansarea noului site reflectă eforturile noastre continue de a oferi clienţilor cele mai bune produse şi servicii. Prin integrarea secţiunii “Portal”, dorim să creăm un punct de informare cât mai complet pe domeniul nostru şi în aceeaşi măsură să interacţionăm cu vizitatorii siteului. În acelaşi timp clienţii noştrii se vor bucura de redesignul şi de funcţiile suplimentare oferite de secţiunea “Magazin”. Structura optimizată a magazinului şi funcţiile de ajutor în selectarea telefonului dorit vor uşura cu siguranţă procesul de selecţie al acestora" sintetizează Zsolt Kilin, directorul de vânzări online al companiei.
"Cred ca s-au făcut paşi mari în direcţia unei imaginii mai coerente şi a apropierii de clienţii noştri. Noul site va avea o poziţie aparte în peisajul online. Am colaborat foarte bine cu Arxia la realizarea siteului şi mulţumesc întregii echipe pentru consilierea, suportul şi implicarea de care au dat dovadă", afirmă Dan Dobrota, directorul de marketing al Euro-GSM.
Despre Euro-GSM:
Euro-GSM este cel mai important dealer de telefoane şi accesorii GSM din România, cu sediul central în Cluj şi o reţea de peste 110 magazine în toată ţara, deţinând o cotă de piaţă de 10% din piaţa telecom, respectiv 25% din piaţa operatorului Orange.
Despre Arxia:
Aflată pe piaţă din 2001, Arxia este o companie de new media ce oferă soluţii digitale eficiente şi inovatoare, bazate pe tehnologii web, permiţând clienţilor săi să câştige avantaje competitive. Soluţiile oferite de Arxia contribuie la eficientizarea profitabilităţii afacerilor online. Printre clienţi se numară Publimedia International, MediaPRO, Mobile Distribution, Hiparion. Printre parteneri se numara: ARoBS, Transart, Recognos.
{mosloadposition user10}