Arval România, parte a BNP Paribas Group şi companie de referinţă pe piaţa românească a leasingului operaţional auto cu servicii incluse, a înregistrat o creştere cu 20% a solicitărilor din partea companiilor pentru produsul sale&lease-back în primele două luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2008. Potrivit reprezentanţilor Arval România, această evoluţie este impulsionată de contextul crizei financiare. Produsul oferă lichidităţi imediate şi în acelasi timp costurile si riscurile scad pentru companiile în cauză, acestea fiind preluate de societatea de leasing operaţional.
„Opţiunea sale&lease-back reprezintă una dintre soluţiile câştigătoare spre care tot mai multe companii din România se vor îndrepta în următoarea perioadă, din cauza problemei lichidităţilor cu care se confruntă. Această tendinţă va putea fi observată în mai multe domenii, precum cel imobiliar sau bancar, alături de cel al leasingului operaţional. Ne aşteptăm ca activităţile de sale&lease-back din domeniul leasingului operaţional să urmeze în continuare acelaşi trend ascendent la nivel european”, declară Arnault Leglaye, Managing Director Arval România.
Reprezentanţii Arval România apreciază că activităţile de sale&leaseback vor contribui cu 10% la totalul cifrei de afaceri a companiei, estimată la 16-17 milioane de euro pentru 2009. În prezent, Arval România înregistrează un număr de 120 de clienţi, cu 25% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a lui 2008 şi o flotă de 2300 de vehicule.
Activităţile de sale&lease-back reprezintă o modalitate de a vinde vehiculele către Arval România, aceeaşi flotă fiind utilizata în continuare de clienţi cu un plus de servicii incluse, asigurând o creştere a lichidităţilor în business-ul acestora.
{mosloadposition user10}