Smart Corporation Group (SCG) a petrecut la Noaptea Agențiilor din 25 aprilie 2013 cu iubitori ai publicității care au asistat la metamorfozarea artei în ARTvertising.
Momentul Graffiti este cel care a deschis atmosfera serii, logo-ul SCG fiind transpus într-o variantă post-modernă. Sute de tricouri din atelierul T-shirt ART au atras majoritatea vizitatorilor. Ei și-au manifestat creativitatea cu ajutorul Art Directorilor din cadrul agenției, purtând ulterior operele de artă semnate „Made by me at SCG”.
Strawberry Field, Garibaldi, Bitter Spritz și Bellini sunt doar câteva dintre cocktail-urile Angelli pe care invitații le-au putut savura, aceștia având de asemenea ocazia să-și prepare propriile băuturi unice.
Ambianța franțuzească a serii a fost oferită de Dr.Oetker care a pregătit gustoasele Bistro Baghette, lansând astfel și un nou sortiment în cadrul evenimentului, acela de baghete Champignon.
Detaliul aromat al evenimentului a fost adus de restaurantul 1001 Nopți, care a expus condimente cu specific libanez de până la 4.000 de euro kilogramul, cel mai important fiind șofranul.
„Am avut o seară încărcată cu artă și creativitate, iar invitații care ne-au trecut pragul au fost încântați să arate ce înseamnă cu adevărat să fii artist. Ne-a făcut plăcere să celebrăm arta în toate formele ei, iar pentru anul următor ne dorim să dezvoltăm concepte inovative prin care să atragem iubitori ai publicității.”, afirmă Claudiu Popa, general manager SCG.
SCG este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luând ființă în 1999.