Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FUZETEA ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt încurajați să își facă timp să se relaxeze, să sereconecteze cu ei înșiși. Colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal, dar și o componentă amplă dezvoltată în mediul digital.
FUZETEA este o băutură inovatoare prin mixul de ingrediente – o fuziune neașteptată între extractul de ceai, sucurile de fructe și ierburi aromatice, creând astfel o experiență unică, complexă, perfectă pentru momentele de relaxare și liniște.
„Suntem încântați să o avem alături pe Alexandra Nechita ca Ambasador de Brand, a cărei artă și personalitate sunt în ton cu filosofia FUZETEA: avem nevoie de timp pentru noi înșine, avem nevoie să ne deconectăm, pentru a ne putea reîmprospăta creativitatea și a merge înainte. Colaborarea dintre Alexandra și FUZETEA înseamnă experiențe noi, unice pentru consumatorii români, cu gusturi și preferințe în continuă schimbare și care caută opțiuni diversificate, cu arome mai sofisticate”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola România.
„FUZETEA este cea mai bună alegere pe care mi-o pot imagina pentru viețile noastre agitate, pentru că timpul pentru tine și pauzele pe care ți le acorzi sunt ingredientele care te ajută să performezi. Sunt foarte bucuroasă că am devenit Ambasadorul Brandului pentru că mă identific cu mixul de culori și arome al FUZETEA”, a declarat Alexandra Nechita, Ambasadorul Brandului FUZETEA.
Succesul FUZETEA pe piața românească a fost premiat, în mai 2018, cu premiul Produsul Anului la categoria Băuturi Non-Carbonatate, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația”, bazat pe opiniile consumatorilor. Prezent pepiața locală din ianuarie 2018, FUZETEA este disponibil în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple. Răspunzând dezideratului nostru strategic de a fi O companie pentru toți, FUZETEA reprezintă o opțiune cu un conținut scăzut de calorii (19-20 de calorii per 100ml, în funcție de aromă), fiind îndulcit cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia. Compania Coca-Cola se aliniază la preferințele și tendințele în continuă schimbare ale consumatorilor, livrând produse cu conținut scăzut de zahăr sau cu zero zahăr, disponibile într-o gamă largă de ambalaje, inclusiv de mici dimensiuni.