Art Directors Club of Europe (ADCE) a pornit înscrierile pentru cea de-a 22a ediţie ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising), cu sloganul “Foarte bine nu este destul de bine”.
ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări.
În competiţia ADCE Awards 2013 pot participa din România cele 41 de lucrări premiate cu aur, argint sau bronz şi premiile de secţiune, cât şi lucrările nominalizate în cadrul competiţiei locale, ADCRO Awards, ce a avut loc în decembrie 2012.
Campaniile premiate cu aur pot intra în competiţia ADCE Awards fără să plătească o taxă de înscriere sunt:
- „The Delay” / Unicredit Ţiriac Bank Credit Express – 23 Communication Ideas [TV Category GOLD];
- „Insane! How rockers paint in Regie: with their hair!!” / Duraziv Odorless Paint – Propaganda [Online Category GOLD];
- „Tommy Lee Jones vs. Copy” / My Name Is Brand – Propaganda [Online Category GOLD];
- „Your last journey” / Romanian Traffic Police Road Safety Campaign – Publicis Bucharest [Public Relations Category GOLD];
- „Bills of Books” / Vodafone Electronic Bill – Propaganda [Direct Communication Category GOLD].
Lucrările trimise de cluburile locale trebuie să fie premiate în competiţia din ţara în care au fost concepute, iar înscrierile se fac online, de către agenţiile care le-au creat, la adresa: //adce.submit.to, până la 10 mai 2013.
Cea de-a 22a ediţie a competiţiei ADCE Awards introduce şase noi categorii, menite să premieze acele campanii care depăşesc formulele clasice de publicitate, reunite sub umbrela “Integration and Innovation”: “Integrated Campaigns”, “Content Ideas”, “Product Ideas”, “Best use of Technology”, “Creative Strategy”, şi “Total Brand Communication”.
Juriul competiţiei, format din aproximativ 50 de creativi recunoscuţi la nivel internaţional, se va reuni în iunie, la Barcelona, pentru a stabili câştigătorii premiilor de argint, aur, Grand Prix şi nominalizările din cele 33 de categorii de concurs.
O noutate a acestei ediţii ADCE Awards este introducerea distincţiei “European Most Innovative Brand”, acordată de boardul ADCE pentru a recunoaşte inovaţia în comunicare la nivel european – standard pe care preşedintele şi boardul ADCE îl promovează şi îl încurajează.
{mosloadposition user9}