GolinHarris a coordonat proiectul de lansare a celor mai noi locații Paul, cele din Piața Romană și Promenada Mall, într-o campanie care și-a propus să le amintească bucureștenilor de farmecul brutăriilor și cafenelelor pariziene. Evenimentul dedicat jurnaliștilor și bloggerilor, organizat în noua locație stradală Paul din Piaţa Romană, a avut ca punct principal de atracţie o copie a turnului Eiffel, care a adus o parte din Paris în centrul Bucureștiului. De altfel, acesta a reprezentat elementul în jurul căruia s-au concentrat apoi o parte din activitățile campaniei.
„Brutăriile Paul sunt locul în care bucureștenii se pot delecta cu cele mai rafinate produse de patiserie, un loc în care evadează din rutina zilnică și au parte de o atmosferă pariziană autentică. Prin această campanie, am vrut să comunicăm art de vivre à la française de care clienții noștri se bucură ori de câte ori vizitează Paul”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul România.
„Prin campania de promovare a noilor locații, ne-am propus să aducem lumea Paul mai aproape de consumatori. Fie că a fost vorba despre activări pe pagina de Facebook, în reviste partenere sau pe bloguri de fashion, clienții au fost invitați să interacționeze cu brandul și să guste din atmosfera atât de chic de la Paul”, a declarat Irina Roncea, Director, GolinHarris București.
Pe baza unui studiu al publicului țintă, care a relevat faptul că cele mai fidele cliente Paul sunt cititoare ale publicațiilor mondene și de fashion, atât din online cât și din offline, echipa GolinHarris a folosit pentru comunicarea proiectului un mix de canale, asigurând în acest fel propagarea mesajului către cei mai relevanți cititori.
Echipa GolinHarris a invitat clienții care au vizitat noile locații să se fotografieze cu turnul Eiffel și să își înscrie pozele în concursul I Wanna be in Elle@Paul, prin intermediul unui tab special creat pe pagina de Facebook Paul. Premiul a fost o sesiune foto profesională cu câștigătorul, într-un material dedicat în Elle România. Două dintre cele mai cunoscute blogguri de fashion din România, Fabulous Muses și Ana Morodan, au promovat concursul, realizând materiale vizuale spectaculoase și creative, care au redat atmosfera din brutăriile Paul.