În urma pitchului organizat de Tchibo, lider mondial în producerea cafelei, în luna iunie, pentru acţiuni de BTL ale mărcii Tchibo, Propaganda a fost desemnată câştigătoare.
Agenţia va asigura pentru portofoliul mărcii Tchibo servicii de strategie, creaţie, account handling, producţie şi DTP pentru proiectele dezvoltate pe piaţa locală.
“Brieful nu a fost usor, dar asta ne şi place: să răspundem provocărilor” a declarat Mădălina Oanţă, Client Service Director Propaganda în urma câştigării pitchului. “Un brief complex care ne-a împins să găsim soluţii care să raspundă cât mai bine contextului de piaţă în care este prezentă marca Tchibo, situaţiei actuale a mărcii şi planurilor de viitor”, a adaugat Mădălina.
„La fel de îmbucurătoare ca vestea câştigării pitch-ului, a fost şi cea că pe parcursul anului 2008, ne vom ocupa şi de proiectele unui al doilea brand din portofoliul Tchibo – anume, Davidoff” a mai spus Mădălina.
Propaganda a câştigat pitchul cu echipa formată din: Adrian Ţuluca – Managing Director, Simina Leotescu – Head of Strategy, Mădălina Oanţă – Client Service Director, Andrei Tripşa – Creative Director, Costin Milu – Senior Copywriter, Ionuţ Pascu – Art Director şi Bogdan Huma – Copywriter, iar responsabilii Tchibo pentru acest proiect au fost Monica Rădulescu – Marketing Director si Carla Zgripcea – Brand Manager.
Pentru noile conturi, din echipa de Client Service Propaganda vor face parte: Sonia Vlad – Account Director, Miruna Pop – Account Manager, Miriam Ivănescu – Account Executive şi Andrei Tudorache – Account Junior.
{mosloadposition user10}