- Ariston și Juventus își extind parteneriatul regional în Indonezia
- Este un nou pas care consolidează legătura dintre cele două branduri, după anunțarea primului parteneriat în China, în ianuarie 2021
Ariston, principala marcă internațională a Grupului Ariston Thermo – unul dintre liderii mondiali în industria confortului termic – și Juventus, clubul de fotbal italian de renume mondial cu sediul la Torino, își unesc forțele în Indonezia prin încheierea unui parteneriat la nivel regional, începând cu septembrie 2021. Acesta este al doilea pas al în colaborarea dintre Ariston și Juventus, care a debutat în China în luna ianuarie 2021.
Prin acest parteneriat regional, cele două mărci italiene își unesc ambițiile de creștere și dezvoltare pentru a obține performanță la cel mai înalt nivel, mizând pe valori comune: ambiția de a depăși cele mai dificile provocări, aspirația către excelență și atingerea succesului prin hotărâre, perseverență, muncă în echipă și valorificarea propriilor campioni.
„Provocări demne de campioni”, mesajul publicitar a parteneriatului, sintetizează mentalitatea împărtășită de ambele companii. Provocarea este o valoare adânc înrădăcinată atât în cultura Ariston, cât și în cea a Juventus. Ariston aspiră la succes prin determinare, căutând să asigure permanent confortul prin produsele și soluțiile oferite, precum și prin asistența înainte și după vânzare. În mod similar, și Juventus a luptat întotdeauna pentru a obține performanțe incredibile.
Campionii sunt oamenii: pentru a face față unor provocări noi și dificile, atât Ariston, cât și Juventus au nevoie de echipe puternice, cu abilitățile, pasiunea, entuziasmul și atitudinea necesare, vizând întotdeauna performanța la cel mai înalt nivel.
În cadrul evenimentelor de prezentare, jucătorii echipei Juventus De Ligt, Kulusevski, Rabiot și Szczesny au felicitat Ariston și Juventus pentru acest parteneriat, al cărui scop este dezvoltarea împreună a celor două mărci italiene și garantarea calității și performanței de excepție specific italiene pentru familiile indoneziene.
Paolo Merloni, Președintele Ariston Thermo, a declarat: „Sunt încântat să anunț astăzi al doilea pas făcut în cadrul acestui parteneriat, care, deși își are rădăcinile în excelența italiană, are o viziune și o acoperire globală, pentru a depăși cu succes provocările majore pe piața din Indonezia. Echipa pe care am format-o împreună cu Juventus în Indonezia reafirmă angajamentul pe care ni l-am asumat față această piață în urmă cu peste 35 de ani, în 1984: brandul nostru este acum lider în categoria echipamentelor de încălzire a apei în Indonezia, oferind o gamă largă de produse, inclusiv echipamente electrice, pe gaz, pompe de căldură și sisteme de panouri solare”.
Giorgio Ricci, Director Financiar Juventus, a declarat: „Pentru Juventus, Indonezia reprezintă o zonă de o importanță strategică, unde cei peste 45 de milioane de fani pe care Juventus îi are aici fac din clubul nostru cel mai iubit club european pe plan local, iar cei peste 3,5 milioane de urmăritori de pe Facebook fac din Indonezia prima piață pe această platformă. Suntem încântați de colaborarea cu Ariston, cele două branduri împărtășesc aceeași sinergie între patrimoniul italian autentic și pasiunea pentru inovație. Suntem ferm convinși că acest parteneriat va genera mult entuziasm pe această piață dinamică în următoarele sezoane”.
La fel ca într-o echipă reală de fotbal, unde diversitatea abilităţilor jucătorilor este esențială pentru victorie, Ariston și Juventus joacă împreună pentru a depăși marile provocări ale pieței indoneziene, consolidându-şi colaborarea după anunțarea primului parteneriat în China, în ianuarie 2021.