Ariston Thermo Group, unul dintre liderii mondiali pe piața de echipamente de încălzire și producere a apei calde menajere, lansează la nivel global proiectul Comfort Challenge, prin care își asumă provocarea de a duce confortul în locuri în care pare aproape imposibil de realizat. Alături de specialiștii Ariston, 3 instalatori profesioniști, aleși în urma unei selecții mondiale, vor lua parte la o aventură memorabilă, în care își vor putea demonstra din plin abilitățile profesionale, dar și rezistența în condiții dificile.
În prima etapă a provocării, Ariston a lansat o campanie mondială de recrutare, pentru a atrage în proiectul Comfort Challenge o echipă de instalatori profesioniști, cei mai buni din domeniu, dar cu o doză mare de curaj, spirit de aventură și stăpânire de sine. În urma selecției, au fost aleși trei specialiști care împărtășesc abilități tehnice deosebite în domeniu, precum și o atitudine proactivă, bazată pe rezolvarea problemelor, calități esențiale în această experiență care va implica condiții climatice extreme și un grad ridicat de imprevizibilitate.
Deși selecția de candidați a fost deja o provocare în sine, adevărata misiune #comfortchallenge de abia acum urmează. Echipa de instalatori se va îndrepta către o locație ce va fi dezvăluită în curând, unde condițiile sunt extrem de dificile, și va lua parte la o aventură ce va schimba aspectul locului respectiv. Destinația este una cu totul deosebită, care îi va pune la grele încercări pe cei trei participanți.
„Ne declarăm încântați de faptul că Ariston este arhitectul din spatele acestui proiect fascinant, care duce ideea de confort la un nivel superior. De altfel, acesta reflectă într-un mod original misiunea companiei, de a face viața celor din jur mai confortabilă prin intermediul produselor noastre”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.
„Suntem extrem de mândri de profesioniștii pe care i-am ales pentru această provocare. Dorința noastră de a duce confortul acolo unde pare imposibil de realizat se va concretiza la modul absolut în următoarele luni, cu ajutorul celor trei specialiști. Alături de aceștia, focusul proiectului Ariston Confort Challenge va fi asupra produsului nostru de top, centrala termică Alteas One, care își va demonstra încă o dată calitatea și performanțele avansate”, a declarat Massimiliano Fugini, Group Brand, Digital, Corporate Marketing & Media Relation Manager.
Alteas One este cea mai avansată centrală din gama One și oferă un design inovator și performanțe ridicate, create special pentru a răspunde celor mai exigente cerințe. Aceasta este prevăzută cu tehnologii în condensare care sporesc eficiența și randamentul echipamentului și asigură în același timp conectivitate completă si confort total pe toată durata exploatării.
Pentru mai multe detalii despre misiune puteți accesa website-ul www.aristoncomfortchallenge.com.