Ariston Thermo România a lansat noua campanie de publicitate şi îşi reconfirmă, o dată în plus, poziţia de lider al pieţei locale de centrale termice de apartament, aducând în acelaşi timp în atenţia clienţilor unul dintre cele mai noi şi inovative produse din gamă, centrala termică în condensare Clas Premium.
„Noul spot aduce în prim-plan, ca şi în toamna anului trecut, o fotografie tipică de familie în centrul căreia se află un produs Ariston care, de-a lungul timpului, devine un membru al familiei, o prezenţă puternică şi de durată”, a declarat Ilinca Rusescu, Directorul de Marketing al Ariston Thermo România.
Aceasta a subliniat că principalul obiectiv al noii campanii de publicitate este consolidarea imaginii mărcii ca lider absolut al pieţei interne de centrale termice, dar în acelaşi timp şi reconfirmarea fiabilităţii şi a durabilităţii produselor Ariston.
„Prin noua campanie amintim românilor că produsele Ariston sunt unele durabile, pe care te poţi baza. Acest lucru este demonstrat şi de faptul că, până în acest moment, potrivit unui studiu de piaţă, peste 1,2 milioane de români au ales confortul dat de produsele noastre”, a mai spus Ilinca Rusescu.
După prezentarea unei imagini de familie mereu unită, în mijlocul căreia produsele Ariston rămân un element unitar în ciuda trecerii timpului, spotul aduce în prim plan unul dintre cele mai noi produse din gama companiei, centrala termică Clas Premium.
Aceasta este prima centrală în condensare special creată pentru apartamente, concepută cu schimbător de oţel inox şi arzător cu premix, ce poate aduce o economie de gaz de până la 35% comparativ cu o centrală termică convenţională.
Potrivit reprezentanţilor Ariston, lansată în primăvara acestui an, noua centrală face parte dintr-un proiect amplu de aliniere a gamei la tendinţele europene privind orientarea către tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil şi pe protecţia mediului înconjurător.
Clas Premium are un preţ recomandat de 3.535 de lei (TVA şi Kit de evacuare incluse), cu aproximativ 40% mai scăzut comparativ cu aparatele similare prezente pe piaţă, fiind astfel accesibil oricărui tip de cumpărător. În acelaşi timp, Clas Premium dispune de funcţii avansate ca şi restul centralelor termice în condensare din gama Ariston, fiind produs în fabricile companiei din Italia.
„Prin prezentarea noului produs în campania de publicitate recent lansată dorim să informăm clienţii despre posibilitatea de a instala o centrală termică în condensare chiar şi în apartamente, beneficiind în acest fel de o eficienţă sporită şi de tehnologii în pas cu tendinţele ecologice”, a mai spus Ilinca Rusescu.
Aceasta a mai arătat că, de la lansarea din luna aprilie a acestui an, Clas Premium s-a bucurat de o acceptanţă largă în rândul cumpărătorilor, lucru care a demonstrat orientarea treptată a românilor către produse ce dispun de tehnologii avansate.
Campania TV a Ariston a fost lansată începând cu data de 20 august, noul spot fiind difuzat pe canalele ProTV, ProCinema, Sport.ro, Acasă TV, România TV, Realitatea TV, B1Tv, Diva Universal, Universal Channel, Discovery, Animal Planet, National Geographic, AXN şi AXN Sci Fi. În plus, comunicarea TV va fi susţiuntă şi de o componentă online începând din 1 septembrie.
Mai multe detalii despre produsele Ariston puteţi găsi pe www.ariston.com/ro.
Despre Ariston Thermo România
Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, lider internaţional în producţia şi furnizarea unei game complete de echipamente şi servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.
Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Rendamax, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.
Ariston Thermo Group deţine 19 unităţi proprii de producţie în 10 ţări, având în total 6.400 de angajaţi în cele 45 de filiale aflate în 28 de ţări. Compania asigură, de asemenea, o distribuţie ce acoperă peste 150 de state din întreaga lume.