Arina Stoenică, unul dintre cei mai experimentați angajați ai agenției, în funcția de Client Service Director.
Arina are o experiență de peste 15 ani în echipa Cohn & Jansen, construită datorită unei serii de clienți importanți, precum BCR, George, ERSTE Group, AQUA Carpatica, Domeniile Sâmburești, Red Bull, Netflix, Kandia, BMW, Bayer, Mazda, Mega Image, Dove, Alka. Arina urmează să coordoneze un departament de Client Service echilibrat, format din 3 grupuri și o echipă de 12 oameni.
Petrecându-și cea mai mare parte a carierei la Cohn & Jansen, a devenit în timp unul dintre liderii echipei, cu input valoros nu numai pentru Client Service, dar și pentru restul departamentelor. Proiectele coordonate de ea devin ambițioase și ajung să fie recunoscute atât de clienți, cât și de industrie, la festivaluri precum Effie România, Effie Europe, Cannes Lions, D&AD, Internetics și altele.
„În timp, am înțeles cât de important e să construim relații sănătoase cu clienții, bazate pe dedicare, atenție și sinceritate. Iar când ești o agenție independentă, e cu atât mai important să „walk the talk”. Îmi place sa cred ca un department de Client Service bun poate construi un loc unde proiectele curajoase ajung să fie implementate și, ulterior, premiate. Mi-a plăcut mereu să îmi asum un rol mai amplu, să am o voce care depășește puțin fișa postului, tocmai pentru că îmi doresc ca fiecare proiect să-și atingă potențialul și astfel să construiască mai departe o relație bazată pe o viziune comună”, a declarat Arina Stoenică.
„Pentru mine, Arina e un model de ambiție, perseverență, dedicare. E un om care ridică standardele în jurul ei și care reușește să motiveze echipa să se autodepășească. Dincolo de aspectele profesionale, Arina e unul dintre oamenii cu vechime din agenție, care fac locul ăsta să fie unul special, cald, uman. E parte esențială din familia Cohn & Jansen, iar prezența ei a influențat mult felul în care suntem azi.”, spune Diana Crâșmariu, General Manager.