Studioul românesc de arhitectură a încheiat un parteneriat cu o firmă locală din SUA pentru a prelua proiecte de pe piața americană
PickTwo Studio, una dintre cele mai cunoscute companii de arhitectură și design în horeca din România, continuă să își extindă prezența pe piețele internaționale prin încheierea unui parteneriat strategic cu o companie de arhitectură și design de interior din California, SUA. Această colaborare va permite studioului să își aducă expertiza pe o piață matură și dinamică precum cea din Statele Unite, fără a se limita exclusiv la aceasta. Reprezentanții PickTwo estimează că extinderea pe această nouă piață va genera în următorul an afaceri de 400.000 de euro și un număr mediu de 6-8 proiecte pe an.
Piața din SUA este dinamică, atractivă, cu un ritm de lucru accelerat, care stimulează creativitatea echipei, un motiv în plus pentru care ne-am dorit acest parteneriat. Extinderea în Statele Unite nu doar că va deschide noi oportunități pentru PickTwo Studio, dar va și consolida prezența internațională a brandului, facilitând accesul la o clientelă diversificată și exigentă, a precizat Sebastian Mîndroiu, cofondator PickTwo Studio.
Prin această extindere, compania va pune la dispoziția clienților săi o echipă de peste 60 de arhitecți, aflați pe două continente diferite, cu o vastă înțelegere multiculturală, astfel încât să poată satisface cerințele oricărei categorii de clienți.
PickTwo a finalizat deja două proiecte de amenajare în SUA pe segmentul horeca, proiecte ce au confirmat parteneriatul ce se va derula sub brandul Vive.Co Studio. Birourile din SUA vor fi conduse de cofondatorii de Bethany Deac, arhitect și Principle Vive.Co, și Bogdan Deac, Business Developer. De altfel, acest pas reprezintă o dezvoltare organică a studioului de arhitectură, după ce, recent, studioul a demarat un proiect imobiliar de amploare în Zanzibar.
Aceste proiecte evidențiază abilitatea studioului de a aborda diverse piețe și de a se adapta la cerințele locale, păstrând în același timp o viziune creativă unică. Estimăm că în următoarea perioadă procentul proiectelor internaționale va crește la 30%, și nu putem decât să fim entuziasmați de ceea ce va urma, a mai precizat Diana Dachin, arhitect și CEO PickTwo Studio.
În primele patru luni din 2024, PickTwo a derulat proiecte pe horeca și retail cu afaceri generate de peste 460.000 de euro. Pentru acest an, estimările arată că PickTwo va înregistra o creștere de 10% în cifra de afaceri, depășind 1,3 milioane de euro.