Începând cu luna noiembrie, Arctic are o platformă online nouă. Site-ul www.arctic.ro, proaspăt relansat, are un design modern, atractiv, o interfață user friendly și beneficiază de secțiuni și funcționalități noi menite să faciliteze accesul vizitatorilor la informații complete – adaptate nevoilor lor specifice – despre produsele și serviciile oferite de Arctic.
Site-ul este structurat în patru secțiuni principale: Produse, Suport consumatori, Lumea Arctic și Contact, funcționalități și informații cu totul noi fiind adăugate cu precădere la nivelul primelor două rubrici, dedicate comunicării de produs.
Astfel, meniul individual din secțiunea „Produse” permite vizualizarea caracteristicilor și funcțiilor electrocasnicelor Arctic, cu posibilitatea comparării produselor, pune la dispoziție consumatorilor manualele de utilizare și oferă informații utile despre garanție, iar în cazul clienților hotărâți permite direcționarea acestora către magazinele on-line partenere de unde își pot achiziționa produsul ales.
Pe de altă parte, secțiunea „Suport consumatori” oferă vizitatorilor site-ului răspunsuri la orice nelămurire legată de produsele electrocasnice Arctic prin intermediul submeniurilor „Cum aleg produsul” și „Întrebări frecvente”. Totodată, noua platformă pune la dispoziția clienților și potențialilor săi clienți o serie de Sfaturi utile, le clarifică acestora termeni specifici în cadrul Dicționarului de Termeni și simboluri, și le oferă detalii despre Service-ul și garanția produselor, și chiar posibilitatea de a comanda Piese și accesorii pentru produsele Arctic, în cadrul submeniurilor cu același nume.
De asemenea, în linie cu strategia orientată către client, liderul pieței de electrocasnice din România și-a propus ca prin intermediul secțiunii Arctic Club, să stabilească o relație specială cu clienții fideli brandului. Membrii Clubului Arctic beneficiază de informări periodice despre noutățile Arctic – precum lansări de produse, promoții sau proiecte speciale – și de o serie de informații utile – despre cum să îți îngrijești electrocasnicele, cum să le folosești protejând în același timp mediul – dar și de inițiative de premiere a loialității acestora.
În acest sens, Arctic organizează, în perioada 15 noiembrie-15 decembrie 2011, sub sloganul „Arctic Club te premiază!”, un concurs dedicat celor care devin membri ai Clubului. Vizitatorii site-ului www.arctic.ro, care se înscriu, în perioada de desfășurare a concursului, în Clubul Arctic, intră automat în tragerea la sorți care va avea loc în data de 20 decembrie și pot câștiga o mașină de spălat rufe marca Arctic. Concursul "Arctic Club te premiază!" se desfășoară pe site-ul www.arctic.ro și beneficiază de promovare online prin Google Ads și Facebook Ads, completată de Direct E-mailing și PR.
Noua platformă online www.arctic.ro a fost dezvoltată de către studioul de creație și design format din 4 Work International și partenerii săi: Acronycal și Websource, o echipă tânără, dar cu o experiență de peste 10 ani în domeniu. La dezvoltarea proiectului au contribuit Attila Parlagi (4 Work International), Monica Petrascu și Bogdan Baban (Acronycal), care au fost responsabili de componentele de creație, design și coordonare proiect, în timp ce implementarea a fost realizată și coordonată de Radu Palada (Websource). De cealaltă parte, a clientului, echipa de proiect Arctic este formată din: Gabriela Geană (Marketing Manager), Andreea Lazaridis (Brand Manager Arctic), Andreea Teodorescu (Trade Marketing Coordinator) și Andrei Stanciu (Marketing Specialist).
Despre Grupul Arçelik
Arctic face parte din grupul Arçelik, al treilea producător european de aparatură electrocasnică. Înființat în 1995, Grupul Arçelik activează în domeniul producției, comercializării de produse electronice și electrocasnice de folosință îndelungată. Arçelik face parte din cel mai mare holding din Turcia, Grupul Koç.
Grupul Arçelik are aproximativ 19.000 de angajați la nivel global, deține 11 unități distincte de producție în Turcia, România, Rusia și China, birouri de vânzări și marketing în 18 țări și deține nouă branduri:Arçelik, Beko, Grundig, Altus, Blomberg, Elektrabregenz, Arctic, Leisure și Flavel). Produsele sale sunt prezente în 115 țări din întreaga lume.
Arçelik își consolidează în fiecare an poziția de lider pe piața produselor electrocasnice, aparate de aer condiționat și televizoare din Turcia, dar își continuă totodată ascensiunea și la nivel internațional. Arçelik este al treilea producător european de aparatură electrocasnică. Pentru mai multe informaţii despre compania Arçelik precum şi despre produsele sale, vizitaţi www.arcelikas.com.
Despre Grupul Koç
Grupul Koç este cel mai mare grup industrial și de servicii din punct de vedere al cifrei de afaceri, volumului de unități exportate, numărului de angajați și al acțiunilor deținute la Bursa de Valori Istanbul. Grupul Koç activează în patru industrii principale: energie, industria auto, produse electrocasnice și servicii financiare, care prezintă un potențial extraordinar de creștere pe termen lung.
În urma unei rate anuale medii de creștere de 23% în dolari americani, obținută între 2002 și 2010, Grupul Koç ocupă locul 71 în clasamentul celor mai mari companii de stat din Europa și este singura companie turcească prezentă în Topul Fortune Global 500, ocupând locul 247 în ediția din 2010 a clasamentului.
Grupul Koç deține peste 100 de companii în 27 de țări și are peste 70.000 de angajați, aproximativ 11.000 de distribuitori și reprezentanțe de service, precum și circa 860 de sucursale bancare la nivel global.
Grupul Koç a înregistrat în 2010 o cifră de afaceri de 35,9 miliarde de dolari. Pentru mai multe informații, accesați www.koç.com.