ARBOmedia vinde publicitate pentru televiziunea interactiva de muzica U
Bucuresti, 21 decembrie 2005. Incepand din ianuarie 2006, ARBOmedia va reprezenta postul de televiziune U in relatia cu piata de publicitate.
Parteneriatul a fost agreat pentru urmatorii 5 ani (2010).
U emite non-stop si se diferentiaza in peisajul statiilor TV de muzica prin interactivitate, oferind privitorilor posibilitatea de a-si alege videoclipul preferat dintr-un calup de piese propuse.
De asemenea, muzica pe care U o difuzeaza sunt hituri, atat romanesti, cat si internationale, melodiile fiind votate de telespectatori prin sms.
Dupa sase luni de la momentul lansarii, U a devenit liderul statiilor de muzica in Bucuresti pe segmentul de public pe care il vizeaza (tineri intre 12 si 34 de ani, din mediul urban).
Pornind de la coordonatele grupului tinta extins al statiei (12 – 34 Urban), activitatea de vanzare de spatiu de publicitate se va derula sub sloganul:
1-2-3-4 U (you) !
„In momentul in care Televiziunea Interactiva U era doar un proiect, am stiut ca nu vom face rabat la doua ingrediente: calitate si profesionalism. Astazi Televiziunea U exista si la doar noua luni de la prima zi de emisie se situeaza pe un loc fruntas in topul televiziunilor muzicale. Pentru un produs original, ambitios si cu mari perspective asa cum este Televiziunea Interactiva U, credem ca, prin asocierea cu ARBOmedia, am gasit un partener pe masura.“ a afirmat Sorana Urdareanu, Chief Executive Officer U.
„Cunoscuta fiind ascensiunea tot mai vadita a canalelor de nisa in detrimentul statiilor generaliste, suntem bucurosi sa raspundem provocarii de a lucra pentru un post TV care, dincolo de a fi un canal de nisa cu o evolutie spectaculoasa, este singura statie din peisajul TV care poate reactiona in timp real la semnalele primite din partea publicului tinta.” a declarat Serban Ciusca – Managing Director ARBOmedia.
Despre U
U este prima televiziune interactiva din Romania si face parte, alaturi de Unite – brand de clubbing si evenimente – si de www.utv.ro (in curand la nivel de portal), din compania New Trend Media, ce apartine UTI Grup.
U a emis pentru prima oara in Romania pe data de 9 aprilie 2005.
Valorile brandului U sunt atitudine, muzica de calitate – hituri romanesti si internationale; dinamism, inovatie; nu in ultimul rand, U este sinonim cu distractia.
Publicul tinta al postului sunt tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 29 de ani, extins la 13 – 35 de ani.
{mosloadposition user10}