Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ARBOinteractive lanseaza publicitatea targetata comportamental

Regia de publicitate online ARBOinteractive anunţă lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piaţa online românească targetarea predictiv-comportamentală (PBT – Predictive Behavioural Targeting).

Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se oferă advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei către consumatorii aflaţi în target, indiferent de site-urile pe care le vizitează.

Călin Rotăruş, Managing Director ARBOinteractive, a declarat că lansarea Behavia se înscrie în strategia de dezvoltare a ARBOinteractive care vizează crearea unor departamente dedicate, care să ofere un răspuns nevoilor de comunicare online din ce în ce mai diverse şi mai specifice.

„În contextul schimbărilor rapide a comportamentului consumatorilor, comunicarea online are nevoie de adaptare la realitatea din teren. Mai mult decat atât, în acest an de criză, eficienţa comunicării este urmărită cu foarte multă atenţie. PBT este o tehnologie care acţionează în două direcţii: extinderea reach-ului (posibilitatea de a atinge mai mulţi utilizatori din targetul dorit, nu doar pe cei care pot fi găsiţi pe o selecţie de site-uri) şi eliminarea waste-ului (mesajul va ajunge doar la cei din targetul respectiv)” a declarat Călin Rotăruş. 

Tehnologia identifică utilizatorii din targetul vizat în funcţie de comportamentul acestora în mediul online şi similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continuă. Targetarea comportamentală predictivă foloseşte aceste informaţii şi livrează reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice şi interese ale grupurilor de clienţi precum: electronice, locuinţe, modă, mâncare, sport, animale, interesele financiare etc.

“În prezent, există 17 profiluri de grupuri-ţintă (manageri, femei active cu copil, tineri pasionaţi de electronice, pasionaţi de automobile etc), care ne ajută să avem un punct de plecare şi o platformă de înţelegere a tehnologiei. În practică se poate crea, de fapt, orice profil” a declarat Marius Şuţu, Project Manager Behavia Romania

Marcin Wozniak, CEO ARBOinteractive CEE, a declarat, referindu-se la lansarea noului departament ARBOinteractive: „Online-ul este un mediu în permanentă dezvoltare, iar din dorinţa de a oferi produse adaptate acestor nevoi am lansat Behavia, produs care şi-a dovedit deja eficienţa în ţări precum Polonia sau Cehia”.

Marius Şuţu a adăugat că „apariţia acestui serviciu este o dovadă de maturitate a pieţei de online din România. Preluăm o tehnologie accesibilă în Germania de acum trei ani. În Polonia de 1 an şi jumătate.  Clienţii de online vor să atingă audienţa produselor lor cu mai puţină risipă, iar site-urile doresc să-şi administreze mai bine spaţiul publicitar. De aceea sunt încrezător că acest produs va avea succes şi în România având în vedere atât avantajele sale, cât şi rezultatele pe care le-a avut în alte ţări”.

Bucuresti, 20.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.