· Parteneriatul va construi platforme de advertising online care vor trece dincolo de simpla utilizare a banner-elor, către formate de advertising contextual mult mai eficiente din punct de vedere al impactului şi al costurilor implicate
· Aceste platforme vor utiliza modelul de advertising contextual, în acest moment cel mai dinamic în piaţa de advertising online ce se ridică la 11,5 miliarde euro în Europa
ARBO Context şi Etarget au încheiat un parteneriat menit a contribui la îmbunătăţirea serviciilor de tip advertising contextual pe piaţa locală. Parteneriatul va fi benefic atât pentru advertiseri, cât şi pentru agenţiile de media sau deţinătorii de website-uri. Advertiserii vor avea posibilitatea să crească numărul de vizitatori pe site-uri şi să informeze potenţialii clienţi mai eficient despre produsele şi ofertele promoţionale cărora li se face reclamă. Odata cu implementarea completă a parteneriatului, atât companiile mici cât şi advertiserii corporate sau agenţiile media vor avea posibilitatea să atingă aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul reţelelor ARBO Context sau Etarget. De asemenea, deţinătorii de website-uri vor putea genera venituri mai mari prin intermediul unui format de advertising mai puţin agresiv, dar care selectează mult mai bine publicul ţintă şi i se adresează într-un mod personalizat.
Piaţa de advertising online creşte într-un ritm extrem de rapid nu numai la nivel mondial, dar şi în pieţele în curs de dezvoltare, Romania fiind una dintre acele pieţe în care tipurile de publicitate neconvenţională precum advertising-ul contextual se dezvoltă alert. Prin partenerialul dintre ARBO Context şi Etarget, cei doi provideri îşi propun să contribuie semnificativ la evoluţia acestui domeniu pe piaţa locală.
“În urma unei analize profunde, am descoperit în Etarget un partener care deţine experienţă internaţională – operează în 7 ţări est-europene – şi care aduce o expertiză valoroasă în domeniul tehnic şi al marketing-ului”, a declarat Călin Rotăruş, Managing Director ARBO Interactive.
“În fiecare dintre ţările în care activăm, colaborăm cu parteneri strategici în scopul promovării advertising-ului contextual. Demonstrăm împreună că acest tip de advertising merge mai departe de simpla expunere la reclamă, oferind informaţii în amănunt despre ceea ce este prezentat”, a declarat Marcel Vass, Sales Director Etarget. “ARBO este un partener care deţine o expertiză bogată pe piaţa locală şi în domeniul media. Aceste premise ne fac să fim extrem de încrezători în rezultatele pe care le va genera parteneriatul semnat”, a adăugat Marcel Vass.
Cei doi parteneri estimează că până la finele lui 2012 piaţa de advertising online va atinge 110 milioane de euro, din care 20% vor fi generaţi de advertising-ul contextual.
“Suntem încrezători că în câţiva ani parteneriatul dintre ARBO Context şi Etarget se va extinde la o întreagă reţea de parteneri ce va acoperi un procent de 40-50% din piaţă.”, a declarat Călin Rotăruş.
„Colaborăm deja cu mai mulţi parteneri în România. Deşi aceştia sunt competitori în ceea ce priveşte advertising-ul de tip bannere, Etarget încurajează cooperarea pe partea de advertising contextual”, a declarat Marcel Vass.
{mosloadposition user10}