Graffiti BBDO şi Winterfresh
Graffiti BBDO şi Winterfresh se apropie fără limite de tineri şi lansează www.apropierefaralimite.ro, cea mai “fresh” comunitate online de dating, networking şi entertainment.
Trecând de bariera site-urilor tradiţionale de prezentare de produs, noua platformă online, cu un aer cool, powered by Winterfresh şi cu o interfaţă prietenoasă, se doreşte a fi una dintre cele mai active comunităţi din online-ul românesc ce targetează tinerii. “Prin crearea acestei platforme de divertisment şi networking am încercat să şi exemplificăm mesajul Winterfresh. Practic, am dat posibilitatea tinerilor dezinhibaţi şi fără motiv de complexe să simtă pe pielea lor apropierea fără limite oferită de Winterfresh. Şi am mers mai departe de atât, pe lângă socializare şi dating, am adăugat zona de info, pentru că ştim cât de important e pentru tineri să fie în trend şi la curent cu tot ce e nou în momentul acesta în showbiz şi nu numai”, a declarat Raluca Simion, Account Director Graffiti BBDO.
“Tinerii urbani, marii consumatori de Winterfresh, sunt cei care, până la urmă, dictează tendinţele unei realităţi care se mută din ce în ce mai mult în online. Iar apropierea fără limite pe care o propune Winterfresh trebuia să ajungă, odată cu ei, în lumea de networking şi new media”, a declarat Carmen Baltag, Marketing Manager Balkan East, Wrigley.
“Platforma de comunicare pe care ne-o doream trebuia să fie suficient de efervescentă pentru toate exigenţele tinerilor. Şi după cât de vie este comunitatea deja, zic că nu ne-am îndepărtat de esenţa brandului, încredere pentru apropiere fără limite”, a declarat Marian Chiraches, Brand Manager Balkan East, Wrigley
Mai mult, pentru toţi cei care au răspuns provocării lansate de Winterfresh, pe site-ul www.apropierefaralimite.ro au fost puse la bataie 56 de bilete la concertul Kylie de pe stadionul Cotroceni, din 17 mai 2008.
Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat acest proiect e formată din echipa Nepotu&Stranepotu – Cosmin Simionescu (Art Director) si Dan Stănescu (Copywriter), Ştefan Chiriţescu (Head of planning) şi Raluca Simion (Account Director).
Din partea Wrigley au participat la dezvoltarea campaniei Carmen Baltag (Marketing Manager Balkan East) şi Marian Chiraches (Brand Manager Balkan East).
{mosloadposition user10}