Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aproape 2,2 milioane de români s-au uitat marți seară la „Chefi la cuțite”

chefi-la-cutite5795

Marți, 7 martie, „Chefi la cuțite” a fost lider de piață cu aproape 2,2 milioane de români care priveau emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.19. Telespectatorii Antena 1 au avut parte de încă o ediție savuroasă, în care mâncarea spectaculoasă s-a împletit de minune cu concurenții savuroși care au venit în fața celor trei jurați. Pe publicul comercial, „Chefi la cuțite” a obținut la 22,41 un vârf de audiență de nu mai puțin de 16,2 puncte de rating și 44,2 % cota de piață, de aproape 4 ori mai mult decât avea Pro Tv tot atunci, 4,7 puncte de rating și 12,8 % cota de piață.

„Chefi la cuțite” a fost lider de piață în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 12,2 puncte de rating și 31,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 9,6 puncte de rating și 24,7 % cota de piață. La orașe emisiunea de la Antena 1 a condus cu 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 8,1 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață.


Marți seara chefii au avut parte de farfurii spectaculoase, precum mousse de ciocolată învelit în fum, realizat de un bucătar român care a lucrat în Marea Britanie, dar și de un plating pe cât de simplu, pe atât de savuros, supă de ciuperci, semnat de un român cu experiență într-un restaurant cu 2 stele Michelin din Franța. Umorul a fost asigurat de Isar Lucian, care a venit costumat în port popular de femeie și le-a cântat chefilor, dar nu i-a convins cu preparatul său. Un alt concurent, antrenor personal de fitness, s-a prezentat cu un costum de Iron Man și a încecat să le prezinte chefilor cum arată în viziunea sa o farfurie care te menține în formă.

Sursa: Kantar Media        
Copyright: ARMADATA S.R.L.         
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group        
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National        
Perioada 7 martie 2017

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.