Duminica aceasta, Antena 1 a adus în casele celor mai mulți români pelicula de animație premiată la Oscar „Frozen – Regatul de gheaţă”. Filmul a fost lider de piață pe toate categoriile de public, iar în minutul de maximă audiență de la 21.53 aproape 2,2 milioane de români erau cu ochii pe aventurile simpaticul Olaf şi ale prinţeselor Elsa şi Anna. La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, „Frozen – Regatul de gheaţă” a obținut un vârf de audiență, la 21.13, de 14,3 puncte de rating și 31,7 % cota de piață, mai mult decât dublu față de următorul clasat, Pro Tv, care tot atunci avea 6,2 puncte de rating și 13,8 % cota de piață.
În intervalul orar 19.59-22.02, „Frozen – Regatul de gheaţă” a fost lider de piață, cu o medie pe publicul comercial de 11, 7 puncte de rating și 26,6 % cota de piață, Antena 1 fiind urmată de Pro Tv cu o medie de 7,8 puncte de rating și 17,8 % cota de piață. La orașe Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 10,3 puncte de rating și 19,7 % cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 6,1 puncte de rating și 11,6 procente din cota de piață. Raportul se păstrează și la nivelul întregii populații a țării, astfel că cei mai mulți români s-au uitat la „Frozen – Regatul de gheaţă”, iar Antena 1 a condus cu o medie de 10,4 puncte de rating și 19,8 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 6,5 puncte de rating și 12,4 % cota de piață.
Duminică, 18 decembrie, Antena 1 a condus la orașe prime-time-ul (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00) cu o medie de 8,1 puncte de rating și 16,3 % cota de piață, dar a fost și lider la nivelul întregii zile cu o medie de 3,8 puncte de rating și 14,2 % cota de piață.
„Frozen – Regatul de gheaţă” este una dintre cele mai recente pelicule de animaţie ce a creat o adevărată isterie în rândul copiilor de pretutindeni, aducând totodată în palmaresul Disney două premii Oscar, la categoriile „Cel mai bun film de animaţie” şi „Cel mai bun cântec de pe o coloană sonoră originală”.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 18 decembrie 2016