Banca Transilvania suplimentează oferta
Banca Transilvania a lansat astăzi, de Black Friday, o campanie online proprie, BANK Friday, derulată între orele 9 şi 20. În decurs de două ore de la anunţarea promoţiei, s-au înregistrat aproape 2.500 de aplicaţii, creditele IMM fiind epuizate în 15 minute. Împrumuturile Practic BT şi Creditele imobiliare sunt sold out. BT a suplimentat deja „stocurile” ofertei, având în vedere cererea foarte ridicată.
Campania cuprinde 7 produse BT, destinate atât persoanelor fizice cât și IMM-urilor, cu oferte promoționale, și anume: credite, depozite, cardul de cumpărături STAR Forte, asigurări, BT24 Internet Banking și Mobile Banking, respectiv credite și pachete IZI/ IZI+.
Detalii aplicaţii în primele două ore ale campaniei:
• Credite Practic BT – Sold out, 450 de aplicaţii online
• Credite imobiliare – Sold out, 150 de aplicaţii online
• Aplicații pentru BT 24 Internet și Mobile Banking – 600 de aplicaţii online
• Carduri STAR Forte – 326 de aplicaţii online
• Depozite 6 luni – 210 aplicaţii online
• Credite IMM – 184 de aplicaţii online
• Pachete IZI si IZI+ pentru IMM – 176 de aplicaţii online
• Asigurări Aegon – 143 de aplicaţii online
• Depozite Kid cont 123 de aplicaţii online
Bank Friday este un concept marca Banca Transilvania, lansat în premieră în acest an.
{mosloadposition user9}