Cea de-a treia editie Webstock Awards, competitie ce isi propune sa premieze cele mai bune si inedite proiecte din social media dezvoltate recent pe piata locala, a atras in etapa de inscriere 195 de aplicatii pentru cele 12 categorii disponibile in concurs. Dintre acestea, 148 s-au calificat pentru cea de-a doua faza de jurizare. Castigatorii vor fi anuntati pe 16 septembrie in cadrul Galei Webstock Awards 2010 gazduita de Radisson Blu Hotel.
Competitia a fost deschisa tuturor lucrarilor care contin cel putin o componenta de social media, lista celor 12 categorii din acest an incluzand: Publishing, Utility, Viral, Social Networking, User Generated Content, Video & Audio, Blogging campaigns, Microblogging projects, Facebook Fan Pages, Facebook applications, Special projects si "Others".
La actuala editie, cele mai disputate sectiuni au fost: Publishing, nou introdusa categorie Special Projects, dar si User Generated Content sau Others. Evaluarea preliminara a presupus doua momente: validarea efectiva si notarea inscrierilor validate. Validarea unei lucrari a luat in considerare criterii precum compatibilitatea cu categoria in care a fost inscrisa si respectarea caracteristicilor de baza in social media.
Decizia finala va apartine echipei de specialisti alcatuite din: Ana Bulgar, Online Manager, Petrom, Costin Cocioaba, Owner, reFresh.ro, Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star, Justin Kadima, General Manager, Republika Interactive, Victor Kapra, Consultant Online, Raluca Kisescu, Director Marketing, AVON, George Lemnaru, Co-founder & COO of eRepublik Labs, Richard Nita, Owner & Creative Director, The Adgency, Daniela Predut, PR&Online Manager, LG Electronics Romania, Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Calin Rotarus, Managing Director ARBOInteractive, Ciprian Stavar, Guerrilla Marketing Trainer & Consultant, Mihai Tataru, Founder & Managing Partner, Senior Group, Filip Chereches-Tosa, Co-Founder, Explorra, Krisztian Toth, CEO, Carnation Group si Lee Wilkins, Senior Manager Online & Internet Services, Vodafone.
In urma procesului de jurizarea finala, vor fi alese cate 3 proiecte castigatoare pentru fiecare categorie, trofeele urmand a fi acordate in cadrul Galei Webstock Awards. Toate proiectele desemnate castigatoare vor fi anuntate pe pagina oficiala a evenimentului.
„Ne-am propus ca premiile Webstock sa dea masura celor mai bune proiecte desfasurate in social media de la noi. Anul acesta am avut surpriza unei avalanse de inscrieri, cu numeroase lucrari extrem de interesante pentru fiecare categorie. Cresterea numarului de aplicatii de la o editie la alta indica nevoia de recunoastere si confirmare a unei piete aflate in plina expansiune. Suntem siguri ca vom asista la o cursa stransa si ca specialistii din echipa de jurizare nu vor avea deloc o misiune usoara” afirma Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Lista proiectelor care au trecut de etapa de preselectie in cadrul Webstock Awards 2010 este disponibila pe pagina dedicata a evenimentului: //www.webstock.ro/webstock-awards/
Webstock 2010 este un eveniment care va include o serie de conferinte si workshopuri interactive pe teme legate de zona digitala, social media, advertising si web, completate de informatii despre tehnologiile si aplicatiile de ultima ora din domeniu. Ca in fiecare an, evenimentul se va incheia cu Gala Webstock Awards.
Webstock este organizat de Evensys in colaborare cu Vodafone, partenerul principal al evenimentului, actuala editie bucurandu-se de sustinerea LG, Avon si Petrom.
Pentru detalii complete referitoare la eveniment vizitati www.webstock.ro.
{mosloadposition user9}