si de Est: 100.000 de descarcari, 25.000 comentarii, 850 Gb trafic
Appscend, prima platforma românească pentru optimizarea dezvoltării și managementului aplicațiilor mobile, a realizat prima aplicație pentru o emisiune de televiziune din Europa Centrală și de Est: Românii au talent! difuzat de ProTV.
Rezultatele aplicației Românii au Talent:
– 2 săptămâni pentru dezvoltarea aplicației pentru sistemele de operare iOS și Android, versiuni gândite pentru telefoanele inteligente și tablete,
– 100.000 de descărcări în 4 săptămâni de la lansare,
– utilizatorii au petrecut 6 ani în cadrul aplicației,
– 25.000 de comentarii,
– 850 GB trafic de date,
– 5.4 milioane de notificări trimise.
Aplicațiile mobile pentru show-urile TV, cunoscute sub numele de second-screen apps sau companion apps, permit utilizatorului să interacționeze imediat și comod, prin intermediul propiului telefon sau tablete, cu vedetele sau participanții din cadrul emisiunilor îndrăgite.
Aplicația Românii au talent a fost lansată pe 12 aprilie 2013, fiind descărcată de peste 100.000 de utilizatori, însemând până la 20% dintre posesorii de telefoane inteligente și tablete din România. În cadrul aplicației, utilizatorii au putut: vota concurentul preferat, vedea interviuri și videoclipuri realizate în exclusivitate cu fiecare participant, au putut oferi impresii și discuta în timp real cu ceilalți membri pe timeline-ul aplicației. Românii au talent a fost realizată în numai două săptîmâni, fiind optimizată pentru sistemele de operare iOS și Android, atât pentru telefoane inteligente cât și pentru tablete.
“Această experiență a aplicațiilor mobile second screen reprezintă un pas semnificativ pentru companie, cât și pentru soluția propusă de noi. Appscend este prima platformă care îndeplinește cu succes cerințele specifice aplicațiilor mobile realizate pentru emisiunile TV și vom continua în a gândi soluții pentru această nișă de business”, a menționat Sebastian Văduva, CEO și cofondator Appscend.
Emisiunea a avut un succes notabil (47,3% market share), însemnând aproximativ o treime din publicul telespectator din România.
“Tehnologia Appscend a fost un factor horatâtor în succesul aplicației. Am fost foarte mulțumiți cu posibilitatea de a actualiza aplicația în timp real, putând astfel interacționa direct cu telespectatorii Românii au talent, întelegându-le mai bine dorințele și așteptările de la emisiune”, a menționat Adrian Tranca, C.I.O PROTV S.A.
Pentru mai multe informații despre Appscend și soluțiile pe care le propune pentru realizarea și management-ul aplicațiilor mobile native, puteți accesa website-ul companiei: //appscend.com/secondscreen.