● Două milioane de utilizatori zilnic ● Numeroase funcţii utile – de la programare în service, la parcare automată ● Evaluare 4.9 stele în Apple App Store din peste 5,5 mii voturi ● Aplicaţiile pot fi testate în modul demo pentru o numeroase modele de automobile ●
Bucureşti/München. Aplicaţiile de la BMW şi MINI sunt interfeţele universale între clienţi, automobilele acestora şi mărci. În prezent, peste 10 milioane de conducători folosesc aplicaţiile “My BMW” şi “MINI”, dotate cu numeroase funcţii inteligente, servicii practice şi sfaturi utile – două milioane o fac chiar zilnic. Zeci de mii de utilizatori au acordat aplicaţiilor un calificativ de 5 stele în Apple App Store.
Pieter Nota, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG, responsabil pentru Clienţi, Mărci şi Vânzări: “Cu peste 10 milioane de oameni care folosesc aplicaţiile «My BMW» şi «MINI», strategia BMW Group de a fi mai aproape de clienţii noștri prin digitalizare s-a dovedit de mare succes. Aplicaţiile le permit clienţilor noştri să comunice direct cu noi şi cu automobilele lor – şi oferă BMW Group acces direct către clienţi.”
Starea automobilului şi numeroase funcţii la atingerea unui buton*
Cu aplicaţiile, conducătorii pot fi mereu la curent cu starea automobilului lor. Aplicaţia poate fi folosită şi pentru a încuia şi debloca uşile, pentru a activa aerul condiţionat/ventilaţia sau, în funcţie de echipamentul maşinii, pentru a vizualiza interiorul acesteia în aplicaţie folosind Remote Camera. Este foarte uşor să trimiţi adrese de destinaţie din aplicaţie către sistemul de navigaţie al automobilului. În combinaţie cu BMW Digital Key Plus şi în funcţie de echiparea automobilului, aplicaţia “My BMW” poate executa manevre de parcare salvate anterior sau funcţii de parcare automată de la o distanţă de până la aproximativ şase metri de automobil.
Aplicaţiile oferă o varietate de funcţii utile şi pentru automobilele electrificate. De exemplu, clienţii pot obţine informaţii în timp real despre starea de încărcare şi autonomia electrică şi pot primi notificări push în timpul încărcării despre atingerea nivelului-ţintă de încărcare a bateriei, precum şi despre potenţiale nereguli.
O altă caracteristică de bază a ambelor aplicaţii este gestionarea nevoilor de service şi întreţinere ale automobilului. Când maşina necesită servicii de revizie sau se supune unei acțiuni tehnice, utilizatorul primeşte o notificare push şi poate face o programare direct în aplicaţie. Întregul proces de service este susţinut prin aplicaţie de la programare automoată, serviciul video de informare și deviz digital şi plată. În cazul în care automobilul unui client este implicat într-un accident, aplicaţia oferă, desigur, şi o modalitate rapidă şi eficientă de a apela Asistenţa Rutieră.
Tabul “Explore” oferă conţinut interesant despre mărcile, produse şi servicii BMW şi MINI, inclusiv videoclipuri utile. O caracteristică specială a ambelor aplicaţii este modul demo. Oferă o selecţie de automobile demonstrative, astfel încât utilizatorii să poată descoperi funcţionalitatea aplicaţiilor fără o maşină proprie. Modul Demo creează o experienţă BMW şi MINI autentică – aproape ca şi cum automobilul ar fi deja în garajul utilizatorului.
De asemenea, clienţii BMW şi MINI pot accesa informaţii despre starea şi autonomia automobilului de pe Apple Watch prin intermediul aplicaţiei relevante.
Aplicaţii foarte solicitate de la introducerea lor şi îmbunătăţite continuu
Aplicaţiile “My BMW” şi “MINI” au fost lansate amândouă în iulie 2020, înlocuind predecesorii lor, aplicaţiile “Connected”. De atunci, aplicaţiile au fost extinse şi optimizate în mod constant pe baza părerilor utilizatorilor. Ambele aplicaţii vor continua să primească actualizări la fiecare două luni, iar gama lor de funcţii va fi extinsă.
Din septembrie 2022, funcţia “My Trips” din aplicaţia “My BMW” le-a permis proprietarilor tuturor versiunilor de sisteme de propulsie BMW să beneficieze de statistici de călătorie şi informaţii despre consumul de energie, viteza medie şi emisiile de CO2 ale călătoriilor anterioare. Funcţiile “My Trips” vor fi extinse suplimentar în viitor – de exemplu, cu sfaturi despre stiluri de condus eficiente şi durabile.
În tabul “Map”, utilizatorul poate căuta staţii de alimentare şi staţii de încărcare şi, printre altele, poate compara convenabil preţurile combustibilului fără a fi nevoie să deschidă o altă aplicaţie. Din decembrie 2022, în Germania şi Austria, conducătorii BMW pot activa plăţile automate pentru parcare în automobil – de asemenea, pot încheia şi extinde rezervările active, pot vedea istoricul parcărilor şi îşi pot gestiona metodele de plată în tabul “Services & Store” din aplicaţia “My BMW”.
* Gama de funcţii din aplicaţiile “My BMW” şi “MINI” depinde întotdeauna de echiparea automobilului şi ţara de utilizare.