URBY, asistentul personal în petrecerea timpului liber, se extinde în șapte orașe noi din România și lansează pachetul special cu toate party-urile, evenimentele și ofertele locale de Sărbători, pe lângă toate celelalte oportunități de ieșit în oraș pe care le propune.
Astfel, în luna decembrie, utilizatorii din 16 orașe din România vor descoperi că una dintre cele mai interesante destinații de vacanță poate fi chiar „urbea” lor.
„Am creat URBY pentru a ajuta utilizatorii să se bucure pe deplin de viața în orașul lor. URBY centralizează, organizează și clasifică mii de evenimente și locuri, astfel încât utilizatorii să le găsească pe cele relevante pentru ei, cu doar câteva click-uri. Vrem ca aceștia să afle tot ce se întâmplă în orașul lor, în perioada sărbătorilor și nu numai. Deja, ofertele de Sărbători sunt categoria cea mai frecvent accesată din aplicație.
Susținem și afacerile locale, ajutând organizatorii de evenimente și furnizorii de servicii să se promoveze și să comunice direct cu publicul din orașul lor. Astfel, sperăm să dăm o șansă în plus inițiativelor locale din cultură, divertisment, social, sport și dezvoltare personală, precum și să creștem atractivitatea orașelor din aplicație atât față de locuitorii lor, cât și față de turiști.
Practic, URBY se dezvoltă datorită implicării utilizatorilor – indivizi și business-uri, deopotrivă”, a spus Ionuț Munteanu, CEO URBY.
La doar trei luni de la lansare, aplicația a listat peste 13.000 de evenimente, are peste 7.500 de utilizatori și 500 de afaceri locale înscrise.
URBY include, momentan, următoarele orașe: Alba Iulia, Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Timișoara și Tîrgu Mureș. În topul orașelor cu cei mai mulți utilizatori sunt București, Sibiu, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Iași.
„URBY este o aplicație românească apreciată și pe plan european. Suntem deja prezenți în Olanda și Germania, iar anul viitor plănuim extinderea în Franța și Marea Britanie. Ne extindem în orice oraș în care primim un număr semnificativ de solicitări”, a completat Ionuț.
Disponibilă gratuit pentru utilizatorii de Android și iOS, aplicația prezintă, într-un mod organizat și integrat, evenimente culturale, sociale, sportive, activități de familie și dezvoltare personală, servicii și locuri. De asemenea, URBY este o oportunitate de promovare pentru furnizorii locali de servicii care își pot crea un cont în cadrul aplicației, cu posibilitatea de a accesa instrumente suplimentare de marketing, achiziție și fidelizare a clienților.
„Sunt utilizator din primele zile ale lansării aplicației și i-am văzut evoluția continuă. URBY este o aplicație intuitivă, bine structurată, actualizată, utilă atunci când am nevoie să găsesc recomandări de locuri pentru ieșit în oraș sau evenimente la care să ajung. Da, îți salvează timp prețios să ai tot ce îți trebuie la un click distanță”, a spus Anda, unul din primii utilizatori ai aplicației.
URBY reduce volumul uriaș de informație din social media și alte canale online și folosește algoritmi de inteligență artificială pentru a prezenta ceea ce contează pentru utilizator, în funcție de domeniile sale de interes, locurile și evenimentele pe care le preferă. De asemenea, adaugă contribuția editorilor și a utilizatorilor, care clasifică și recomandă cele mai în vogă activități.
Mai mult decât un city guide pentru turiști, URBY este un asistent personal al ieșirilor în oraș pentru locuitori și rezidenți, un instrument menit să încurajeze socializarea, descoperirile culturale, inițiativele locale, să crească atractivitatea destinațiilor urbane și să îmbogățească relația dintre omul modern și orașul său.
Despre Eventya Co
Eventya Co, companie cu capital integral românesc, cu sediul în Sibiu, activează de peste patru ani în piața de aplicații mobile dedicate orașelor și destinațiilor turistice pentru țări precum România, Olanda, Scoția și Malta.
Echipa Eventya Co. a dezvoltat aplicația URBY, care integrează evenimentele și ofertele locale din mai multe orașe. Proiectul a fost selectat în MVP Academy, programul de accelerare pentru start-up-urile din domeniul tehnologiei, unde a reușit să obțină o investiție de 300.000 Euro. De asemenea, URBY a câștigat premiul pentru cel mai bun pitch la Cluj Tech Fest, locul 2 la “Best Travel Application”, oferit de eTravelAwards, și s-a numărat printre finaliștii Startup Spotlight, competiție care selectează cele mai bune startup-uri europene pentru a susține un pitch în cadrul conferinței internaționale How to Web.