În fiecare lună, clienții beneficiază de oferte speciale la produsele preferate
Aplicația de mobil McDonald’s are peste 1,5 milioane de utilizatori, la doar un an și jumătate de când a fost lansată în România. Dezvoltată special pentru a răspunde nevoilor clienților, aplicația include oferte exclusive, personalizate în funcție de preferințele utilizatorilor și informații detaliate despre produse și calitatea ingredientelor.
În plus, cel mai apropiat restaurant și programul acestuia sunt mai ușor de accesat cu ajutorul unei secțiuni dedicate, la doar un click distanță. În fiecare lună, toți utilizatorii aplicației pot beneficia de oferte speciale la produsele iconice preferate, precum Big Mac sau cartofii prăjiți, dar și la meniuri de care se pot bucura alături de prieteni.
„Pentru a răspunde nevoilor tot mai diverse ale clienților noștri, suntem mereu atenți la tendințele pieței și la schimbările din comportamentul de consum. De aceea investim semnificativ în dezvoltarea digitală și în soluții relevante, pentru a le oferi clienților noștri o experiență mai plăcută și mai rapidă în restaurantele noastre, posibilitatea de a se bucura de gustul unic McDonald’s și de produsele preferate la prețuri speciale. Numărul mare de utilizatori ne arată că oaspeții noștri folosesc și apreciază aplicația, bucurându-se de toate funcționalitățile pe care le punem la dispoziția lor”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.
Începând din acest an, clienții McDonald’s au posibilitatea de a scana ofertele din aplicație foarte ușor, utilizând-o astfel, în siguranță, în toate restaurantele. Tot în 2020, utilizatorii aplicației s-au putut bucura de jocuri și activări contextuale, prin care au câștigat peste 1 milion de premii în restaurante.
Pentru a beneficia de ofertele exclusive, aplicația mobilă McDonald’s poate fi descărcată din Google Play sau App Store.