La unsprezece săptămani de la lansare, Foodpanda a devenit aplicația numărul unu în rândul aplicațiilor mobile de comandare a mâncării la nivel mondial. De la lansarea sa de la sfârșitul lunii ianuarie, aproximativ 250.000 de clienți au descărcat aplicația. Conform platformei de analiză a aplicațiilor appannie.com, aplicația Foodpanda este listată ca aplicația numărul unu de comandat mâncare în opt țări. În plus aceasta deține locul al doilea în patru țări. În general, Foodpanda este în top zece în 20 de țări (începând cu 16 aprilie 2013).
Aplicația mobilă Foodpanda sa extins în 23 de țări în ultimele luni, și este disponibilă pentru Android și iOS. Este cel mai rapid mod de a comanda mâncare cu un smartphone sau tabletă: specificați zona dvs. și aplicația listează toate restaurantele disponibile în apropiere, oferind cea mai mare varietate gastronomică. După plasarea comenzii, utilizatorul primește o notificare cu toate detaliile comenzii și timpul de livrare.
Co-fondatorul și Directorul General la nivel mondial Ralf Wenzel: "Suntem impresionați de feedback-ul copleșitor primit de la clienții noștri și succesul mondial al aplicației noastre mobile. Faptul ca suntem lideri pe piața mondială a aplicațiilor mobile pentru serviciile online de livrare a mâncării ne face foarte mândri. Succesul în primele unsprezece săptămâni demonstrează nevoia de inovare. Suntem foarte ambițioși, dorim să continuăm această creștere, devinind astfel aplicația mobilă de comandare a mancării numărul unu la nivel mondial."
Foodpanda vizeaza de acum o populație totală de 3 miliarde de oameni din 27 de țări, ceea ce îl face serviciul online de livrare mâncare cu cea mai mare rază de acțiune geografică. La doar câteva luni de la lansare, compania deja cooperează cu mai mult de 15.000 de restaurante partenere.
În plus Foodpanda tocmai s-a rebranduit în Rusia: "foodnation" a devenit "foodpanda" pentru a opera sub un brand puternic pe întreaga piață din Europa de Est, procesul de rebranding în Rusia mergând mână în mână cu lansarea din Arabia Saudită de săptămâna trecută.
Clasament
Chile (Numărul 2), Columbia (Top 10), Ghana (Numărul 1), Ungaria (Numărul 1), India (Numărul 1), Indonezia (Numărul 1), Kenya (Numărul 1), Malaezia (Numărul 1), Mexic (Top 10) Nigeria (Numărul 1) Pakistan (Numărul 1), Peru (Numărul 2), Polonia (Numărul 2), Rusia
(Top 10) Senegal (Top 10) Singapore (Top 10) Taiwan (Top 10), Thailanda (Top 10), Vietnam (Numărul 2), Ucraina (Top 10).
Despre companie
Foodpanda împreună cu brandurile sale afiliate, Hellofood și Hungrypanda este lider online al platformelor de comandat mâncare fiind activ în 27 de țări. Aceasta ajută restaurantele să-și crescă vânzările prin intermediul platformelor online și mobile oferindu-le constant tehnologii inovatoare. Pentru consumatori, Foodpanda oferă o piață online cu cea mai largă gamă gastronomică, de la pizza, burgeri și până la sushi. Consumatorii aleg mâncarea lor preferată pe platforma online sau prin aplicația mobilă; Foodpanda procesează comanda și o transmite restaurantului selectat care livrază comanda la domiciliu. Foodpanda oferă aplicația sa în India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Singapore, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Maroc, Senegal, Nigeria, Rusia, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, și Ucraina, urmate la scurt timp de către România, Argentina, Venezuela și Arabia Saudită.
Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați //www.foodpanda.com.