Cargo Buddy, prima aplicația de transport marfă la nivel național și internațional, lansată la începutul anului a obținut deja încasări de peste 300.000 euro, iar din totalul comenzilor plasate în aplicație, aproximativ 90% provin de la companii și estimează că până la finalul anului va obține o cifră de afaceri de 1 milion de euro.
Aplicația digitalizează întreg procesul de transport, aduce într-un singur loc cererea cu oferta, având misiunea de a oferi transport rapid și eficient, indiferent de dimensiunea mărfurilor, de ora sau locul unde trebuie să fie transportate.
Cargo Buddy oferă încredere prin faptul ca toți transportatorii din aplicație sunt certificați, cât și prin asigurarea mărfurilor transportate cu până la 500.000 euro. Astfel, aplicația garantează buna desfășurare a transportului, fapt care determină companiile să folosească aplicația recurent. Mai mult, Cargo Buddy este singura aplicație la momentul actual care oferă plata la termen pentru companii, ceea ce le dă acestora flexibilitate.
“Am creat aplicația cu finalul în minte, venind ca o soluție la toate provocările pe care le-am întâmpinat atât ca transportator, cât și ca expeditor companie sau persoana fizică. În perioada când am activat ca director de logistică, unde identificarea transportatorului potrivit devenea un aspect dificil, lua foarte mult timp și nu de puține ori marfa nu ajungea la destinație în timp util sau ajungea deteriorată, ceea ce întârzia alte procese din companie, iar comunicarea cu tansportatorul era dificilă, neexistând o modalitate de comunicare facilă pentru ambele părți.
Din experiența ca director de logistică am creat o parte din funcționalitățile aplicației care vin în sprijinul companiilor pentru a lăsa în grija noastră tot procesul de transport – o companie sa poată realiza tot fluxul de transport direct din aplicație și doar prin câteva clickuri”, a spus Mihai Năstase, fondator Cargo Buddy.
În momentul actual peste 90% dintre comenzi sunt realizate de către companii, iar 10% de către persoane fizice, Cargo Buddy fiind singura aplicație de transport marfă destinată și persoanelor fizice, ceea ce înseamnă ca până la finalul anului strategia de atragere utilizatori se va orienta într-o pondere mare și către acest segment.
“Am gândit aplicația și pentru persoane fizice, mai ales că acest segment este foarte mare și posibilitățile de transport marfă sunt reduse. Până acum cel mai mult, din segmentul persoanelor fizice, -au transportat mașini, motoare, bărci sau piese voluminoase de mobilier, ceea arată că piața este foarte mare în această zonă”, spune Mihai Năstase.
Până la finalul anului, fondatorul aplicației estimează că va ajunge la o cifră de afaceri de 1 milion de euro, cu peste 10.000 utilizatori în aplicație, dintre care 2000 utilizatori persoane fizice și 8000 utilizatori companii. Mai mult, se gândește să atragă un investitor pentru a extinde aplicația mai rapid în toată Europa, fiind deja contactat de mai multe fonduri de investiții din România și din alte țări.