Bigger – Big Ideas Group a câştigat contul APLAST în urma unui pitch desfăşurat în luna martie. Campania câştigătoare se bazează pe comunicare integrată şi va utiliza media tradiţionale: OOH, radio, presă scrisă şi Internet.
Bigger Group a lansat o viziune inovatoare asupra ferestrelor APLAST, care nu trasează limite consumatorului şi îi deschide acestuia perspectiva utilităţii produsului fără compromisul izolării în spaţii închise. Acest produs îţi oferă posibilitatea de a izola problema, nu pe tine, de restul lumii, mizând pe sentimentul de libertate şi deschidere către lume. “Suntem foarte încântaţi de colaborarea cu APLAST. Am abordat acest proiect cu foarte multă seriozitate şi am reuşit să câştigăm, atât datorită abordării profesioniste şi bine documentate asupra companiei şi brandului, cât şi datorită faptului că oamenii noştri întâmpină orice potenţial client ca pe o provocare. Bigger Group este gata să ofere clienţilor săi serviciile de care au nevoie pentru a-şi atinge atât obiectivele de vânzări, cât şi pe cele de awareness.” declară Marcel Străuţ, Director General Bigger Group.
“Pitch-ul organizat de APLAST în 2008 a fost prima experienţă de acest gen. Au răspuns la invitaţia noastră agenţii de top din România şi am fost plăcut surprins de propunerile creative cu care aceste agenţii s-au prezentat. Industria ferestrelor este relativ nouă în România, iar Bigger Group a reuşit să surprindă într-un mesaj simplu esenţa şi caracteristica de bază a unei ferestre. Dorim ca APLAST să devină opţiunea nr. 1 în materie de ferestre în România şi considerăm că alegerea agenţiei Bigger ne va ajuta să atingem acest obiectiv. Cu siguranţă vom avea o colaborare pe termen lung.” a declarat Ciprian Cherciu, P.R. & Marketing Manager APLAST.
Compania APLAST, înfiinţată în anul 2000, a devenit în cei 8 ani de existenţă unul dintre cei mai importanţi producători de tâmplărie PVC din România. APLAST înglobează în procesul de producţie cele mai noi tehnologii din domeniu şi foloseşte materii prime de la furnizori de renume mondial precum Rehau şi GU. Reţeaua naţională de desfacere APLAST este formată din peste 300 de dealeri şi aproximativ 230 de magazine proprii.
Investiţiile de peste 7 milioane de euro realizate în 2007 situează compania APLAST pe primul loc în România la producţia de sisteme de ferestre şi uşi.
Bigger este un grup de companii care oferă servicii de comunicare integrată. Grupul de companii Bigger există pe piaţa din România încă din 2003, iar la sfârşitului anului 2007 a trecut printr-un proces de rebranding, devenind din Starlink Group, Bigger Group.
{mosloadposition user10}