În perioada 13-16 februarie 2013, compania Apimond va fi prezentă cu produsele Bio din portofoliul său la târgul internaţional BioFach, organizat la Nürnberg, în Germania. Cosmeticele Bio-organice şi produsele apicole Bio de la Apimond vor fi prezentate la standul României, Ţara Anului la ediţia de anul acesta a BioFach, târgul lider mondial pentru produse Bio.
După Săptămâna verde de la Berlin, BioFach se adaugă pe lista evenimentelor internaţionale majore la care compania Apimond este prezentă în scopul de a promova produsele ecologice româneşti, dar şi modul de viaţă şi filosofia Bio. Vizitatorii târgului BioFach sunt aşteptaţi la standul României să testeze specialităţile de miere Bio, cosmeticele cu venin de albine, dar şi celelalte produse de îngrijire cu ingrediente Bio certificate din portofoliul companiei Apimond. Participarea Apimond la acest eveniment este cu atât mai importantă cu cât calitatea produselor din portofoliul brandului a fost certificată de către două organisme abilitate din Germania: LACON GmbH, organism de inspecţie şi certificare a produselor Bio alimentare, şi ECOCONTROL GmbH, organism de inspecţie şi certificare a produselor cosmetice.
Târgul internaţional BioFach a ajuns în 2013 la cea de-a 24-a ediţie. Anul trecut, evenimentul a reunit la Nürnberg, împreună cu Vivaness – unul dintre cele mai importante târguri pentru cosmetice naturale şi wellness – 2.420 de expozanţi şi peste 40.000 de vizitatori specialişti. Desemnarea României ca Ţara Anului la BioFach este justificată de faptul că România reprezintă o piaţă cu potenţial enorm pentru industria internaţională şi un adevărat paradis de materii prime eco în Europa de Est. Conform BIO România, în 2011 s-au exportat produse Bio în valoare de aproximativ 200 milioane de euro. Cu un an înainte, România îşi asigurase deja un loc în Top 20 al naţiunilor exportatoare de produse Bio.