La 9 luni, Vegis.ro a crescut cu 40%, până la 2 milioane euro
Vegis.ro, cel mai mare magazin online de produse naturiste, bio și organice, a realizat o cifră de afaceri de 2 milioane de euro în primele 9 luni ale anului, în creștere cu 40% față de perioada similară din 2017. Datorită sezonului rece, în trimestrul IV se înregistrează creșteri majore la produsele apicole și de imunizare, ultimele trei luni ale anului reprezentând peste 30% din vânzările totale. Astfel, Vegis.ro estimează afaceri de minimum 2,5 milioane euro pentru 2018.
Vânzările de produse apicole și de imunizare generează 20% din vânzările anuale ale Vegis.ro, iar în trimestrul IV vânzările acestor categorii cresc cu până la 100% față de lunile de vară.
Având în vedere dinamica pozitivă înregistrată anul trecut în ultimul trimestru al anului, dar și faptul că estimăm că vom păstra o creștere de cel puțin 20% față de aceeași perioadă a lui 2017, ultimele 3 luni ale anului vor duce afacerile Vegis.ro la peste 2.5 milioane euro. Produsele apicole și produsele pentru imunizare reprezintă 20% din totalul vânzărilor, iar acest segment are vârf de sezon în lunile reci –declară Mihai Bucuroiu, Fondator și Director Dezvoltare Vegis.ro.
Mierea de Manuka Raw si uleiul de cocos rămân cele mai vândute produse pe Vegis.ro în 2018, fiind urmate de scorțișoara Ceylon, mix-urile apicole pentru întărirea imunității și Antioxivita – un antioxidant natural creat în România și care a fost medaliat cu aur la Salonul de Inventică de la Varșovia.
Mierea de Manuka și produsele ce conțin miere de Manuka, reprezintă cel mai bun pariu pe care l-am făcut în legătură cu un produs natural, inițial necunoscut în România. La 5 ani de la introducerea în portofoliul Vegis.ro a produselor pe bază de miere de Manuka, acestea generează peste 35% din totalul vânzărilor de produse apicole–spune Mihai Bucuroiu.
Motoarele creșterii: informare și comenzi pe mobil
Evoluția vânzărilor în primele 9 luni ale anului se datorează și atragerii de noi clienți, numărul comenzilor înregistrând o creștere de 40%, în condițiile menținerii valorii tranzacției medii la 150 lei.
Peste 60% dintre clienți sunt femei, din categoria activă de vârstă, 25-45 ani, preponderent din mediul urban.
Anul acesta am atras mai mulți clienți din segmentul de vârstă 25-35 ani, persoane foarte informate și foarte interesate de adoptarea unui stil de viață sănătos. Din această perspectivă, eforturile noastre de documentare extinsă a produselor se dovedesc a fi un avantaj competitiv, alături de livrarea rapidă din stoc, în 24-48 ore. Acest segment de public comandă preponderent de pe mobil, unde avem o creștere a numărului tranzacțiilor cu 75% față de anul trecut. Tot mai mulți români renuntă la mâncărurile procesate sau cu ingrediente chimice, în favoarea celor vegane sau bio, însă pentru a-i convinge să cumpere este nevoie de mai mult decât să listezi produsul pe site. Noi oferim suport în plasarea comenzilor și descrieri complete în privința ingredientelor, valorilor nutriționale și calităților produselor. Contează enorm, mai ales pentru un client aflat la primele contacte cu varietatea produselor naturiste. Am reușit, în 2017, să documentăm toate produsele de pe site, cu un impact vizibil în creșterea ratei de conversie –adaugă Mihai Bucuroiu.
Din noiembrie 2018, operațiunile Vegis.ro se vor desfășura dintr-un nou depozit situat în Brașov, care permite procesarea unui număr dublu de comenzi și susține extinderea portofoliului de produse cu game noi ce necesită condiții speciale de stocare.