Gruppo Campari, deținătorul brandului Aperol, salută noul parteneriat
Aperol, brandul aperitiv din portofoliul Gruppo Campari, distribuit la nivel local de PPD România, a devenit partener oficial al Manchester United începând cu 1 ianuarie 2014 până la finalul sezonului 2016-2017.
Parteneriatul cu renumita echipă de fotbal reprezintă o etapă importantă în expansiunea internațională a brandului Aperol, prin băutura de referință, Aperol Spritz, care oferă suporterilor din întreaga lume o nouă ocazie de a sărbători reușitele echipei Manchester United.
Parte a parteneriatului încheiat, reclamele și sigla Aperol vor rula pe panourile digitale de pe stadionul Old Trafford în timpul meciurilor locale din Premier League, FA Cup și Capital One Cup. Colaborarea cu Aperol va fi promovată prin intermediul unui program de activări de ATL, BTL, on trade, digital și PR, desfășurate în piețele cheie. Activări de comunicare se vor desfășura în zilele în care sunt programate meciuri de fotbal în cele trei competiții, prin intermediul revistei lunare “Inside United” a clubului, pe canalul TV al Manchester United sau pe website. Pe Old Trafford, fanii vor putea savura câte un Aperol Spritz în spațiile dedicate.
Aperol Spritz este aperitivul perfect, caracterizat prin culoarea portocalie și gustul unic grație rețetei neschimbate pe bază de infuzie de ingrediente selecționate, cum ar fi bitter, portocale dulci și multe alte plante (inclusiv rubarbă) și rădăcini în proporții perfecte. Aperol Spritz, obținut din amestecul de Aperol cu Prosecco și apă minerală, este băutura preferată a italienilor și a devenit o băutură de referință la nivel international, datorită gustului său unic.
Manchester United este unul dintre cele mai apreciate cluburi de fotbal, cu o istorie de peste 135 de ani, în care a câștigat 62 de trofee și 659 milioane de fani în lumea întreagă, iar Aperol Spritz este băutura perfectă pentru sărbătorirea succeselor viitoare ale clubului.