Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Aperitivo Peroni sau experienta stilului de viata italian

Peroni Nastro Azzurro, berea premium autentic italiană a SABMiller şi URSUS Breweries, aduce în România cel mai nou trend de la Milano – Aperitivo Peroni.

Aperitivo este o tradiţie autentic italiană originară din nordul Italiei cu rădăcini în anii 1700 care combină mici gustări cu băuturi alcoolice uşoare în serile din cursul săptămânii, înaintea cinei. În tradiţia italiană, la Aperitivo se obişnuia ca băuturile să fie servite alături de farfurioare cu măsline sau nuci. În anii ’60, tradiţia “Aperitivo” a renăscut la Milano, considerată capitala modei şi stilului, transformându-se într-un obicei mult mai elaborat. Astăzi multe baruri din Italia concurează pentru a găzdui cel mai bun moment Aperitivo, pentru a atrage mulţimea din Milano după orele de serviciu, servind bruschete, paste sau alte bunătăţi savuros combinate după imaginaţia şi talentul renumiţilor bucătari italieni. Intervalul în care se serveşte Aperitivo este între orele 5 şi 7 în serile din timpul săptămânii, dar şi în week-end. Aperitivo este un moment de relaxare la sfârşitul unei zile pline, un prilej de socializare alături de prieteni sau colegi după serviciu, înainte de cina sau de ieşirea în club.

Peroni Nastro Azzurro, berea premium autentic italiană, şi-a propus să ducă această tradiţie dincolo de graniţele Italiei, pentru că gustul său reconfortant, fin, uşor de savurat acompaniază perfect momentul Aperitivo.

Peroni Nastro Azzurro l-a ales pe faimosul chef Giorgio Locatelli să creeze un meniu deosebit de gustări italieneşti care să pună în valoare berea italiană premium numărul unu în lume. Giorgio Locatelli, născut şi crescut în nordul Italiei, este un chef care a câştigat stelele Michelin pentru restaurantele pe care le-a condus. Această distincţie, acordată de către faimosul Ghid Roşu Michelin, este cu atât mai valoroasă cu cât o primesc numai un număr foarte mic de restaurante, de o calitate excepţională. Locatelli este un ambasador al mărcii care împărtăşeşte aceeaşi apreciere a măiestriei şi a moştenirii autentice italiene pe care strălucitul fondator Francesco Peroni şi-a bazat tehnicile de fabricare a berii pentru prima oară în 1846, tehnici folosite şi astăzi în producerea Peroni Nastro Azzurro.

“Peroni Nastro Azzurro este mai mult decât o bere de calitate superioară, este un brand care îşi defineşte consumatorul în termeni de stil de viaţă şi doreşte să fie pentru acesta un accesoriu care transmite autenticitate şi bun gust. Aperitivo Peroni se mulează pe stilul de viaţă al omului modern, fiind o expresie a dorinţei de a evada din agitaţia cotidiană, dar şi a admiraţiei pentru eleganţă şi modul de viaţă autentic italian comună celor care apreciază în egală măsură calitatea, dar şi imaginea. Proiectul Aperitivo Peroni se fundamentează pe notorietatea creată deja, aceea de brand simbol al spiritului italian. În plus, continuă comunicarea ca trend setter brand. Este totuşi o provocare serioasă, pentru că ambiţia este de conturare a unui obicei de consum şi transformarea lui într-o expresie de lifestyle rafinat. Vorbim de un adevărat ritual de lifestyle italian cu un istoric şi o personalitate foarte bine definită, şi, respectiv, de un obicei de consum care se conturează încet în societatea recentă din România. Acest ritual trebuie însă ajutat atât din perspectiva consumatori cât şi trade (baruri şi restaurante) pentru a-şi contura o personalitate cel puţin la fel de frumoasă şi ofertantă ca aceea a momentului Aperitivo autentic italian.” a declarat Oana Ailenei, Brand Manager International Brands Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell.

“Strategia Aperitivo Peroni cuprinde 2 etape importante. Pe de-o parte, o serie de activări speciale în 2 locaţii, Fratelli Social Club şi Bamboo, în perioada iulie-septembrie, deschise tuturor celor care doresc să experimenteze un Aperitivo Peroni autentic italian. În paralel, mai multe locaţii din Bucureşti şi din ţară vor fi pregătite pentru a găzdui momentul Aperitivo. Atât în cadrul activărilor speciale cât şi, ulterior, în toate locaţiile, Apertivo Peroni va oferi consumatorilor o experienţă comparabilă cu cea a unui moment Aperitivo de la Milano. Personalul locaţiilor a fost instruit printr-un program special pentru a înţelege şi respecta întocmai esenţa acestui moment şi a reuşi să ofere clientului un autentic Aperitivo Peroni.”  a declarat Diana Benko, BTL Director Odyssey.

“Activările speciale targetează presa ca principal partener şi lider de opinie în adoptarea de către publicul extins a obiceiului Aperitivo. Ne bazăm foarte mult pe suportul media în a crea notorietate momentului Aperitivo Peroni şi a genera un nou obicei de consum. Activările speciale Aperitivo Peroni nu sunt “invitation only”, dar pentru că esenţa unui Aperitivo este a fi alături de prieteni şi colegi, toţi partenerii noştri jurnalişti vor fi invitaţi împreună cu colegii din trustul de presă din care fac parte. Aperitivo este mai mult decât o experienţă, este o stare de spirit, o dispoziţie pe care o poţi încerca numai într-un context şi cadru familiar.” a declarat Cristina Hanganu, Corporate Communication & PR Director Odyssey.

Aperitivo Peroni va putea fi experimentat pe 6 august în Fratelli Social Club (Str. Glodeni nr.3), începând cu ora 19:00, şi, din luna august, într-o selecţie de circa 150 de baruri şi restaurante din România, unde consumatorii se vor putea bucura de acest moment de evadare din agitaţia cotidiană, în stil italian. 

Bucuresti, 31.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.