Cine a spus că rutina trebuie să fie plictisitoare? Într-o lume agitată, în care rutina pare un lucru negativ și este adesea asociată cu monotonia, Mullen România și Apemin Tușnad aleg să iasă din tipare și să ofere o perspectivă cu totul diferită. Noua platformă de comunicare lansată prin campania „Artesia și Tușnad – Apă din zona ta de confort” încurajează oamenii să-și iubească rutina și să o vadă ca pe un semn al echilibrului și al sănătății fizice și mentale, în haosul cotidian.
Campania „Artesia și Tușnad – Apă din zona ta de confort” se desfășoară pe toate canalele, de la TV și digital, până la trade și publicitate stradală. Mesajul se reflectă în fiecare aspect al vieții de zi cu zi, iar TVC-ul portretizează rutina și dinamica dintr-o săptămână tipică din viața unei familii moderne. Sortimentele de apă Artesia și Tușnad sunt parte din poveste și susțin modul în care este construită personalitatea personajelor. Astfel, apa carbogazoasă reflectă dinamism și energie portretizând rutina efervescentă, în timp ce apa plată ilustrează momentele de relaxare și liniște ale personajelor, respectiv rutina plată.
Pentru cei care se întreabă de ce ar trebui să-și îmbrățișeze rutina, mesajul este clar: „Efervescentă sau plată, iubește-ți rutina! Ea îți spune subtil sănătate curată”. Consumul de apă minerală naturală Artesia (plată) și Tușnad (în două variante carbogazoase) face parte din rutina zilnică și înseamnă sănătate prin beneficiile pe care le aduce.
„La Apemin Tușnad, credem cu tărie în beneficiile rutinei zilnice și în puterea acesteia de a aduce stabilitate, sănătate și echilibru în viața fiecăruia. Cu sortimentele noastre de apă minerală naturală Artesia și Tușnad, dorim să oferim o experiență de calitate în fiecare zi, pentru ca oamenii să-și poată transforma rutina într-un ritual al bunăstării. Încurajăm pe toată lumea să se bucure de rutina lor și de beneficiile apei minerale naturale și suntem bucuroși să avem alături un partener creativ care a dat viață noii noastre platforme de comunicare”, a spus Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Apemin Tușnad.
„Se dau: un brief pentru o campanie la apă, pe două brand-uri diferite (una carbo, alta plată) și un client super. Se cere: poziționare, imagine, focus pe urban și natural. Ce am făcut: mai întâi, am plasat cele 2 brand-uri direct pe iarba verde din oraș. Metaforic vorbind. Apoi am observat cum o consumă oamenii: zilnic, din reflex, în timp ce își vedeau de treburile lor, as usual. Hop și poziționarea: o apă curată și sănătoasă, cu care te simți confortabil, în fiecare zi. Și, cum confortul/naturalul unora înseamnă o viață mai agitată, iar al altora una mai liniștită, cele două tipuri de apă s-au potrivit perfect. Ce ne dorim: să redefinim conceptul de rutină, urmând exemplul apei pe care o bem zilnic, din reflex și nevoie. Adică: dacă din când în când faci sport, nu înseamnă că ieși din zona ta de confort, ci înseamnă că adaugi un obicei nou, sănătos, în rutina ta zilnică. Nu o să ies din zona mea de confort nici dacă spun că ne-a plăcut să facem rime, că doar vorbim de ritmicitatea zilelor. Și ne-a plăcut și colaborarea cu noul nostru client. Mai vrem, mai facem.”, a spus Andreea Golban, Head of Copy, MullenLowe.
Concepută cu ajutorul soluțiilor creative multi-channel, bazate pe analiza datelor și insights relevante, campania abordează conceptul de a trăi în armonie cu propria rutină. Indiferent dacă este vorba de un impuls de energie sau un moment de relaxare, sortimentele de apă minerală naturală sunt potrivite pentru fiecare tip de rutină, contribuind la un stil de viață stabil și sănătos.
Echipele implicate în campanie:
Apemin Tușnad: Gabriela Ionescu – Marketing & Communication Director, Lőrincz István – Brand Manager
Mullen: Silviu Antohe – Executive Creative Director, Andreea Golban – Head of Copy, Dan Dragăn – Senior Art Director, George Liloiu – Senior Art Director, Adrian Radu – AV Director, Andra Panaitescu – Client Service Director, Anca Duță – Account Director, Silviu Clinciu – Senior Account Manager, Cristi Lupu – Senior Account Executive.