Din 15 octombrie, pe YouTube
- 4 echipe de concurenți participă în 2023 la cel mai interactiv joc din social media, în Timișoara și în Timiș, iar la final va fi un singur câștigător
- Treasure Games este cea mai mare provocare pe care o poate traversa un creator de conținut
- Din 15 octombrie afli care sunt cele mai inedite destinații pentru o călătorie de făcut în Banat, direct din experiențele video ale participanților la Treasure Games
România este plină de zone frumoase și surprize, fapt recunoscut de toate generațiile locuitorilor ei și punctat tot mai des pe rețelele sociale de valul nou de creatori de conținut. De la o fotografie cu un peisaj frumos, postată pe Instagram, la descoperirea unor locuri unice, necunoscute chiar și de localnici, care să devină atracții turistice culturale, acesta este drumul pe care și-a propus să îl parcurgă Treasure Games, reality show românesc, derulat exclusiv în social media.
Formatul tip concurs pe echipe aduce laolaltă creatori de conținut și personalități din domenii culturale, care sunt supuse la peste 30 de probe pe ediție, susținute pe teren, fiecare dintre ele conducând echipele spre descoperirea unei „comori locale”. Istorie, natură, personalități naționale și internaționale, tradiții, cultură, gastronomie, antreprenori, tradiții și obiceiuri, arheologie sau muzee bijuterie sunt subiectele direct legate de probele pe care concurenții trebuie să le rezolve. La final, pe harta regiunii în care se produce show-ul apar numeroase alte puncte de vizitat de către public, în vacanțe, sau de dezvăluit urmăritorilor acestei producții. Acest obiectiv a adus în echipa show-ului și Biroul pentru dezvoltare a turismului și evenimente al Consiliului Județean Timiș, care s-a implicat în organizare încă din etapa de preproducție și documentare a locurilor mai puțin cunoscute, dar spectaculoase, din județ.
Anul acesta, totul a fost marcat pe Instagram și Facebook prin peste 1500 de stories și postări. Aproape 200 de ore de înregistrări video se transformă în această toamnă în seria Treasure Games in Banat, care are premiera pe YouTube duminică, 15 octombrie. Sobor de preoți în loc de GPS, cripte și situri arheologice misterioase, dar și tratamente cu găinaț de potârniche sunt situații întâlnite de concurenți în reality show. Nu doar locurile și concursul în sine fac din singurul reality show în social media din România un must see, ci situațiile și dinamica unică pe care le surprinde un format neregizat, declară Silvia Teodorescu, manager Zaga Brand, agenția care realizează show-ul.
Ce experiențe de viață poți avea în Banat, cu telefonul în mână?
Show-ul este cea mai mare provocare pe care o poate traversa un creator de conținut- să câștige probele grele la care este supus, timp în care să facă content de calitate pentru a arăta comunității locurile pe care le descoperă.
În acest nou sezon, echipele care continuă tradiția de a își alege singure numele sunt: #teamMuntele: Alina (@ciocolatasivanilie) – bloger de food & Ciprian Muntele (@muntele)- producător radio și food bloger, POTECAȘII: Marius Chivu (@marius_chivu) – scriitor & Răzvan Moței (@razvanmotei) – creator de conținut social media, 2 SUD-VEST: Emilia Morariu (@morariu.emilia) – Tik-tok-er & Silviu Barbul (@lostintimisoara) – Instagramer și MOTANII: Bogdan Buzuleac (@bogdan.buzuleac) – fotograf de arhitectură & Adrian Dan (@adrian.dan.ro) – influencer.
Odată cu peripețiile lor, publicul poate afla destinații de vizitat din județul Timiș și Timișoara care surpind prin frumusețe, varietate și inedit. Care este povestea criptei lui Bogdanovici Ferentz, unde este Sfinxul din Banat, ce descoperire datată din timpul piramidelor au făcut arheologii, care e legătura dintre Lugoj și cel mai celebru vampir de la Hollywood sau unde se află singurul muzeul al presei din România sunt câteva dintre lucrurile pe care le poți afla din Treasure Games in Banat!
Seria de 7 episoade oferă o imagine completă asupra modului în care a decurs competiția concentrată într-o săptămână, dincolo de ceea ce s-a putut vedea pe conturile de Instagram și Facebook ale participanților și cele ale echipei Cronicari Digitali în perioada în care ea a fost filmată. La linia de finish, s-a spus stop streaming odată cu ceremonia de decernare a premiilor.
Echipa care a primit trofeul Treasure Games, dar și premiul în valoare de 2000 de euro, va fi dezvăluită în cadrul ultimului episod al seriei Treasure Games in Banat.
Ponderea participanților este gândită a fi din rândul tinerilor creatori de conținut, odată pentru măiestria lor în a realiza și posta LIVE teasere din tipul concursului offline, dar și pentru publicul tânăr pe care îl reprezintă, esențial pentru descoperirea și implicarea în trasee de turism cultural în anii viitori. Alături de ei, în fiecare sezon, sunt invitați tineri profesioniști din domenii culturale care să intre în echipe.
Reality show-ul social media este prezentat de Toader Păun (@teddypaun). Show-ul creat de Zaga Brand, prin platforma Cronicari Digitali, este susținut de Raiffeisen Bank care crede în puterea tinerei generații de a construi și crea modele. Prin acest proiect banca a pus în lumină și expoziția Art Encounters – My Rhino is Not a Myth pe care a sprijinit-o anul acesta în cadrul proiectelor Timișoara, Capitală Europeană a Culturii 2023, locul desfășurării a trei probe din competiție și a asigurat accesul a peste 130 de creatori de conținut în spațiul expozițional, pe 15 iulie, la finalul competiției Treasure Games.
Partenerii Treasure Games in Banat sunt Orange și Profi. Reality show-ul are susținerea SIXT, Iulius Town, Timișoreana, Panasonic și Boya, prin MGT.
Partenerii media pentru aventurile Treasure Games in Banat sunt History Channel, Kiss FM, și spotmedia.ro.