Conform reprezentanţilor Flamingo International, începutul lui 2008 a fost unul promiţător pentru piaţa de aparate frigorifice din România, cu rezultate de vânzări pozitive în primul trimestru al anului si în sezonul Sărbătorilor de Paşte
Flamingo International, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C, estimează o evoluţie pozitivă a vânzărilor companiei pe segmentul aparatelor frigorifice, aşteptându-se ca acest segment să deţină peste 25% din vânzările înregistrate în categoria electrocasnicelor albe, anul acesta. La rândul ei, această categorie, contribuie cu 20% la vânzările totale de retail, înregistrate de companie. În aprilie şi mai 2008, Flamingo a înregistrat vânzări de aparate frigorifice în creştere cu 45%, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Începutul lui 2008 a fost o perioadă promiţătoare pentru piaţa aparatelor frigorifice, cu rezultate de vânzări pozitive înregistrate în primul trimestru al anului şi în sezonul Sărbătorilor de Paşte, consideră reprezentanţii companiei. Piaţa se concentrează pe modelele „combi” cu două uşi şi congelator, segmentul produselor cu o singură uşă înregistrând o tendinţă de scădere continuă. Combinele Side By Side şi lăzile frigorifice înregistrează, de asemenea, un potenţial de creştere.
„Sezonul estival este unul tipic pozitiv din punctul de vedere al vânzărilor de aparate frigorifice, chiar dacă vorbim de o perioadă de vacanţă. În luna august, se înregistrează cele mai mari vânzări la nivelul întregului sezon, pentru această categorie de produse. Estimăm că în acest an vom înregistra o creştere de peste 30%, în acest sens, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Printre cele mai solicitate branduri, Arctic se menţine lider de piaţă, urmat de Indesit cu un potenţial foarte mare de creştere. În magazinele Flanco World şi Flanco, Indesit, Zanussi şi Arctic sunt brandurile preferate de clienţi.
Reprezentanţii Flamingo International estimează că piaţa aparatelor frigorifice din România va atinge 530 milioane RON în 2008, 500.000 unităţi fiind vândute până la finalul anului. Compania se aşteaptă să deţină o cotă de piaţă de 10% pe acest segment, în 2008.
{mosloadposition user10}