Pe 4 decembrie, APAN Motors inaugurează la Iaşi un centru auto complet pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad, alături de un service dedicat mărcii MINI. Noul dealer vine cu o investiţie de 3,5 milioane de Euro şi cu cele mai noi standarde de reprezentare pentru mărcile BMW şi BMW Motorrad, precum şi o echipare completă de service care include soluţii precum programul BMW Advanced Body Repair. În total, investiţia va crea 40 de locuri de muncă, cu un efort important în recrutarea, pregătirea şi specializarea personalului.
“Credem foarte mult atât în forţa BMW şi BMW Motorrad, cât şi în potenţialul pieţei. Putem face diferenţa prin servicii de calitate şi avem de partea noastră o investiţie foarte solidă care respectă cele mai noi standarde ale celor două mărci. Obiectivul nostru este de 100 de automobile noi şi 15 motociclete pentru 2015 cu perspective importante de creştere pentru următorii ani,” a declarat Ovidiu Bîcîin, Executive Manager APAN Motors Iaşi.
APAN Motors Iaşi înseamnă o dezvoltare importantă pentru reţeaua BMW Group în România şi deschide accesul către noi clienţi pentru mărcile grupului. Până acum regiunea era deservită de un service oficial BMW la Iaşi, aparţinând firmei Trado Motors. Cele mai apropiate dealership-uri erau la Brăila (APAN Motors), Ploieşti (Proleasing Motors), Braşov (Contempo Cars) şi Cluj (Autotransilvania). Prin integrarea APAN Iaşi, reţeaua BMW Group România va include 9 centre complete (dintre care unul certificat BMW M) şi 6 service-uri BMW, 2 centre complete şi 3 service-uri MINI, precum şi 3 centre BMW Motorrad.
„Dorim să urăm bun venit APAN Iaşi în familia BMW, cea mai de succes marcă premium de automobile din lume. Suntem încântaţi de angajamentul pe care îl arată partenerul nostru prin deschiderea unui centru complet BMW şi BMW Motorrad, precum şi a unui service MINI. O investiţie puternică este cheia pentru servicii de calitate şi asigură un început bun pentru a ocupa o poziţie de top în piaţă”, a declarat Mario Moster, Dealer Development şi After Sales Manager pentru BMW Group România şi Bulgaria.
Centrul de la Iaşi va oferi un showroom cu o suprafaţă totală de 650 m2 pentru BMW şi 70 m2 pentru BMW Motorrad. Este primul dealer din Europa de Sud-Est care implementează complet cele mai noi standarde de prezentare ale celor două mărci. Printre altele, se va oferi în premieră pentru regiune o soluţie integrată pentru configurarea şi prezentarea digitală a automobilelor care include o aplicaţie pentru iPad, televizoare de rezoluţie mare pentru biroul fiecărui specialist de vânzări şi un configurator cu ecran 3D. O altă noutate este „product genius”, un specialist dedicat pentru prezentarea noilor tehnologii ale mărcii şi posibilităţilor de configurare ale unui automobil. Fără un obiectiv de vânzare, acesta poate familiariza clienţii mărcii cu toate soluţiile de care pot beneficia din partea BMW.
Investiţia este completată de o zonă pentru automobile rulate BMW Premium Selection cu o capacitate de 50 de unităţi, devenind astfel cel mai mare spaţiu de prezentare de automobile rulate al unui dealer din regiunea Moldova.
Complexul de service va oferi două posturi de recepţie activă cu elevator, opt posturi de reparaţie mecanică şi electrică dotate cu elevator, un post de reparaţie mecanică şi electrică pentru BMW Motorrad, echipare completă de vulcanizare cu maşina de jantat/dejantat şi maşina de echilibrat, stand de geometrie, depozit de anvelope, patru posturi de tinichigerie, stand de redresat caroserii, patru posturi de pregătire şi vopsitorie, din care două de pregătire dedicate, şi cabina de vopsit complet automatizată.
APAN Iaşi va integra o serie de servicii avansate de reparaţii, aşa cum este Advanced Body Repair, care asigură nu numai un nivel ridicat de calitate, dar şi soluţii mai rapide şi la costuri mai avantajoase pentru client.
În acelaşi timp s-a făcut un efort important în ceea ce priveşte asigurarea transparenţei în activitatea de service: alături de un sistem de camere video prin care clientul poate urmări activităţile de reparaţie, serviciul de recepţie activă asigură o prezentare clară a activităţilor care urmează să fie realizate pe automobil.
Despre APAN Motors
Anul 2011 a marcat pentru grupul APAN Motor 20 de ani de existenţă şi începutul colaborării cu BMW Group, cu un centru complet integrat BMW în Brăila. Grupul APAN Motors, alături de BMW, reprezintă în zona Brăila-Galaţi mărcile Renault, Nissan, Dacia, Fiat, Alfa, Lancia şi Honda. BMW APAN Brăila a încheiat 2013 cu 168 automobile BMW noi livrate la clienţi, în timp ce până în luna octombrie a acestui an au fost livrate 136 unităţi.