La Fântâna anunță un nou parteneriat cu platforma de servicii de livrare rapidă Tazz, pentru distribuirea produselor sale de apă și cafea către utilizatorii aplicației din toată România.
La Fântâna este lider pe piața B2B de servicii de apă și unul dintre cei mai mari jucători pe piețele de servicii de aprovizionare cu apă și cafea din România. Este deţinută de fondul de investiţii suedez Oresa Ventures şi de antreprenorul român și fondatorul La Fântâna, Cristian Amza. Tazz, prin tazz.ro și aplicațiile Tazz disponibile pe Google Play, AppGallery și App Store, este unul dintre liderii pieței de servicii de livrare rapidă din România.
Prin parteneriatul dintre La Fântâna și Tazz, produsele a două branduri importante vor fi disponibile prin aplicația de livrări – apa de izvor La Fântâna și cafeaua KAFUNE, mizând pe o creștere accelerată în piața livrărilor la domiciliu. Catalogul de produse va fi disponibil național tuturor utilizatorilor din cele 33 de orașe în care Tazz activează, cu livrare atât prin intermediul partenerilor aplicației, cât și prin flota auto proprie a companiei La Fântâna.
Prin aplicația Tazz vor putea fi astfel comandate apă de izvor la cutie de 10 litri, apă de izvor la sticlă reutilizabilă de 8 litri și apă minerală naturală oligominerală la sticlă PET de 0,5 litri. Serviciul de hidratare cu apă de izvor în sticle reutilizabile este o soluție mai confortabilă, convenabilă și ecologică de a avea o apă bună și sigură de băut acasă fără a mai consuma și ambalaje de unică folosință pentru asta.
Tot prin Tazz vor putea fi comandate produsele și serviciile de cafea KAFUNE destinate sectorului rezidențial. Opt blenduri de cafea KAFUNE, fiecare cu calitățile și personalitatea sa, sunt disponibile în diverse pachete, moduri de ambalaj și servicii (cafea boabe, monodoze compatibile KAFUNE, capsule compatibile Lavazza Blue, Nespresso și Espresso Point etc.). Printre cele mai apreciate blenduri KAFUNE se numără AROMAO, INTENSO, ARABICA sau LIGHT – blend unic pe piața din România, prin conținutul său cu până la 50% mai puțină cofeină decât o cafea obișnuită.
„Ne bucurăm că, prin parteneriatul cu La Fântâna, putem să diversificăm și mai mult portofoliul de produse pentru clienții noștri. Credem că e o colaborare win-win, pentru că La Fântâna deține logistică și experiență în comenzi de volume mari, iar noi suntem experți atunci când vine vorba de livrări rapide. Al treilea „win” e, poate, cel mai important – al clienților noștri, care au parte de o ofertă diversă în aplicație”, declară Alin Șerban, CEO Tazz.
„Prin acest parteneriat nu doar că răspundem unei tendințe constatate de ceva timp în preferințele românilor – mă refer, desigur, la a comanda online și a primi (și) mai repede ce-ai comandat. În afara adaptării la această tendință a pieței, și cel puțin la fel de important, vorbim de două branduri puternice – apa de izvor La Fântâna și cafeaua KAFUNE – ce vor fi mai ușor accesibile, mai multor români”, explică Cristian Amza, președinte-fondator și CEO La Fântâna.
„Logistic, combinăm experiența noastră în livrarea de comenzi cu volum mare și experiența Tazz în viteza de livrare pe distanțe mai mici a unor volume mai mici. Iar clienții vor putea comanda produsele și serviciile preferate în cantitățile pe care le doresc.”