Bilbor, cel mai nou brand din portofoliul URBB lansat la inceputul acestei veri, a fost premiat la Gala Premiilor PIATA. Noua apa a primit recunoasterea comunitatii de afaceri din Romania in cadrul sectiunii pentru "Cel mai bun produs nou din categoria de Bauturi Non-alcoolice".
Bilbor este unul dintre campionii celor noua grupe de produse inscrise in competitie, fiind pozitionat ca un produs care isi propune sa aduca in viata consumatorilor un strop de natura care purifica organismul si revigoreaza spiritul.
Un raport de cercetare, intocmit in luna Septembrie arata ca cele mai reprezentative cuvinte asociate brandului sunt inaltime/altitudine si modern/inovativ. Rata de cunoastere nationala a produsului pe un esantion de 1067 de respondenti a inregistrat un procent de 68%.
Intrat pe piata autohtona in luna iunie a acestui an, cea mai recenta marca adaugata in portofoliul companiei, a inregistrat rezultate pozitive, conform tintelor de vanzari stabilite pentru anul in curs. Din totalul de vanzari Bilbor, 47% au fost atinse pe segmentul de apa carbonatata, iar restul de 53% pe necarbonatat.
Pastrand traditia calitatii produselor premium oferite de URBB consumatorilor romani, Bilbor reprezinta totodata demararea unui nou proiect Greenfield, care indeplineste toate standardele de calitate, normele de protectie a mediului inconjurator, folosind cea mai noua tehnologie in domeniul imbutelierii apelor minerale. Localizata in comuna Bilbor, judetul Harghita, fabrica Bilbor a insemnat o investitie care a depasit 10 milioane de euro, proiectul fiind finalizat cu resurse exclusiv romanesti.
Apa minerala Bilbor este imbuteliata de compania Bilbor Mineral Water SRL, parte din grupul United Romanian Breweries Bereprod, unul dintre principalii producatori si importatori de bere si bauturi racoritoare din Romania, care a ales zona Bilbor pentru intrarea pe un nou segment de piata – acela al apelor minerale.