Bucureşti/München. BMW AG raportează o creştere a vânzărilor în toate regiunile semnificative ale lumii, în special în China, şi pentru toate mărcile în primul trimestru al anului 2021. În plus, efectele pozitive de preţ şi mix, precum şi cererea mare de automobile second-hand conduc la date principale de performanţă financiară ale BMW AG care depăşesc aşteptările pieţei într-un mediu actual pozitiv.
Pe baza datelor preliminare pentru primul trimestru 2021, EBIT pentru segmentul auto este de 2,236 miliarde de euro (T1 2020: 229 milioane €), EBT pentru segmentul Financial Services este de 787 milioane de euro (T1 2020: 484 milioane €), iar EBT pentru companie este de 3,757 miliarde de euro (T1 2020: 798 milioane €). Marja EBIT a segmentului auto este de 9,8% (T1 2020: 1,3%).
Performanţa operaţională pozitivă şi concentrarea continuă pe gestionarea fondului de rulment conduc la un cash flow liber de 2,522 miliarde de euro (T1 2020: -2,218 miliarde €) pe segmentul auto, depăşind, de asemenea, aşteptările pieţei.
Definiţia indicatorilor financiari menţionaţi mai sus este furnizată la paginile 327 şi 328 din Raportul BMW Group 2020. Detalii suplimentare vor fi publicate în Declaraţia Trimestrială din 7 mai 2021, pentru perioada până la 31 martie 2021.