Napolact lansează prima campanie pentru brânzeturile sale, cu ajutorul Propaganda. Aceasta a început din 17 septembrie şi prezintă publicului specialităţile maturate în peştera naturală de la Ţaga: Năsal, Alpina, Alpina Afumată, Târnava şi Montana.
Ca şi înainte, Napolact adoptă aceeaşi comunicare ce pune accent pe tradiţional şi natural. În ceea ce priveşte Ţaga, nu mai vorbim doar despre gusturi ce implică nostalgia, ci de gusturi noi, cu care oamenii nu sunt obişnuiţi. Astfel, Napolact prezintă delicatese maturate natural în peştera de la Ţaga, ce sunt menite să fie consumate în momente speciale şi arată consumatorilor că brânzeturile fine nu vin doar din Franţa, ci vin şi din inima Ardealului, din Ţaga, o comună aflată lângă Cluj.
Povestea din jurul spotului prezintă o zi obişnuită din fabrica de la Ţaga: cei 8 angajaţi pregătesc brânza, aşa cum numai ei ştiu, iar apoi peştera desăvârşeşte munca acestora prin condiţiile speciale pe care natura le-a lăsat sub dealul Năsalului: temperatura şi umiditatea constantă tot timpul anului, plus existenţa unei bacterii unice denumită Brevibacterium Linens, care transformă, în timp, brânza în delicatesele Napolact.
Vasile Buzan, director fabrica Ţaga: “La Ţaga am ajuns să fim o mică familie cu 8 membri. În fiecare zi, ne străduim să păstrăm calitatea cu care am obişnuit oamenii pentru că tot ce e bun să se menţină bun. Punem suflet şi muncă-n toate, pentru ca fiecare bucăţică de brânză care iese din peştera noastră să fie la fel de bună ca-ntotdeauna. Iară nimic nu ne bucura mai mult ca atunci când lumea încearcă din bunătăţile noastre şi vede cât îs de bune.“
„Cazul de faţă este unul fericit: brânza făcută de Napolact în peştera de la Ţaga vine la pachet cu o poveste atât de simplă şi autentică,încât chiar nu-ţi vine să inventezi o alta. De aceea, am filmat cu cei opt oameni care lucrează în pestera, nu cu actori, de aceea am păstrat vocile lor pe spot şi nu le-am tras „profi”, din nou, în studio”, a declarat Costin Milu, Deputy Creative Director Propaganda.
Cătălin Mitulescu, regizorul spoturilor: “Firesc şi natural sunt de fiecare dată riscante în advertising, în special când este vorba de un produs românesc. E o provocare ce mi-a plăcut de fiecare dată când am regizat un spot Napolact. Nu ne-am dorit folclor, am vrut adevăr, am ţintit de fiecare dată sus dar fără să pierdem autenticitatea. Povestea a fost tot timpul importantă cum este şi acum povestea din Peştera de la Ţaga. O poveste adevărată.”
În plus, Napolact vine în întâmpinarea consumatorilor cu activări in-store şi acţiuni de PR. Nici mediul on-line nu este neglijat, campania având parte de un site şi o pagină de Facebook dedicate, dezvoltat împreună cu Senior Interactive.
Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Răzvan Orbulescu – Marketing Director, Marian Chiracheş – Group Brand Manager , Ionel Pereş – Senior Brand Manager, Elena Oancea – Brand Manager, Mircea Badiu – Asistent Brand Manager şi Vasile Buzan – Director fabrica Ţaga.
Echipa Propaganda care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Costin Milu – Deputy Creative Director, Silvia Dumitru – Art Director, Andrei Dragotă – Copywriter, Vlad Bojan – Head of Design, Marcela Moldovan – AV Producer, Corina Iovan – Strategic Planner, Sonia Panait – Account Director, Claudia Cristuţiu – Account Executive, Ioana Constantinescu – Account Executive.
Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Universal McCann.
Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Cătălin Mitulescu şi au fost realizate cu producătorul Florentina Onea şi cu casa de producţie Strada Film.