Echipa ŠKODA România a câștigat, în acest an, pitch-ul pentru creația și producția campaniei internaționale de Crăciun ŠKODA. Această confirmare continuă firesc linia unor reușite de comunicare ale îndrăgitei mărci pe piața românească, cea mai recentă fiind recunoașterea primită la Webstock Awards pentru proiectul „Discuții între patru roți“.
Ideea creativă, „cea mai dulce farsă de Crăciun“, dramatizează cu căldură și umor ideea unui Crăciun în care, mici și mari, suntem co-creatori ai stării de bine și ai bucuriilor pentru cei dragi. Un Crăciun activ, în care toți vrem să oferim și să aducem bucurie în jur. Materialele campaniei vor fi lansate simultan pe 1 decembrie, pe canalele de social media ale echipelor ŠKODA din toate țările în care marca este prezentă, urmând ca spotul principal și simpatica surpriză pe care e costruit să fie dezvăluite publicului pe data de 15 decembrie.
Creația întregii campanii este semnată de agenția Roddia, iar spotul a fost regizat de Sarra Tsorakidis si produs de Abis Studio.
„Este o mare bucurie să vorbim despre valorile mărcii noaste cu o poveste atât de simplă, caldă și universală. Practic, n-a fost nevoie de niciun fel de efort să scalăm sau să adaptăm mesajul pentru un public internațional, pentru că pur și simplu căldura, bucuria, emoția și simplitatea vorbesc pe limba tuturor. Și asta vă și dorim la acest final de an: căldură, energie, bucurie împreună, și surprize frumoase!“, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA România.