Pentru al saselea an consecutiv, brandul ECCO si-a crescut cu succes profiturile si a atins recorduri de vanzari. In 2015, vanzarile nete au ajuns la 1.3 miliarde euro, iar profitul a fost de 183 de milioane.
“2015 a fost un an caracterizat de lansarea cu succes a unor colectii inovative ECCO si noi investitii in viitor. Aceste rezultate au fost posibile datorita implementarii impecabile a strategiilor noastre de catre organizatie, o premisa esentiala pentru imbunatatirea continua a profitului in orice domeniu solicitant din ziua de azi”, declara Dieter Kasprzak, CEO ECCO.
Rezultatele de top ale ECCO in 2015:
· Venitul net a crescut cu 7.4%.
· Pentru prima data, vanzarile din afara Europei au ajuns sa reprezinte peste 50% din veniturile grupului, contribuind astfel la indeplinirea scopului ECCO de a-si crea un portofoliu bine echilibrat pe piata globala.
· Profitul brut a ajuns la 183 de milioane euro, cu o rata de profit de 14.6%.
· ECCO si partenerii sai au deschis 174 de noi magazine
· Investitiile au crescut cu 18%, ajungand la 52 milioane euro.
· Active in valoare de 579 milioane euro.
“Rezultatele sunt satisfacatoare si mai bune decat nivelul de 176 milioane de euro atins anul trecut”, declara Steen Borgholm, CFO ECCO. “Am reusit sa depasim decalajul semnificativ creat de scaderea vanzarilor in Europa. Am realizat acest lucru inmultind numarul de magazine deschise, lansand noi site-uri de e-commerce si colaborand indeaproape cu partenerii nostrii. Cu exceptia Rusiei si Ucrainei, am inregistrat cresteri de vanzari pe toate cele trei canale – retail, e-commerce si en-gros – si in toate cele trei regiuni internationale. Este o realizare buna intr-un mediu dificil de piata”.